אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
יאהו הופכת את המייל לכלי חברתי צילום מסך: yahoo.com

יאהו הופכת את המייל לכלי חברתי

יאהו הוציאה גרסת בטא לשירות המייל שלה, שמנסה לשלב בין הכלים החברתיים של המשתמש, ולהפוך את תיבת הדואר למרכז חוויית הגלישה

16.12.2008, 12:44 | יוסי גורביץ
יאהו השיקה אתמול (ב') גרסת בטא מחודשת לשירות המייל שלה, תוך דגש על תפקידה של תיבת הדואר בשירותים החברתיים של המשתמש. בהודעה הרשמית שלה, אמרה יאהו כי מדובר בחלק חשוב מיוזמת "אסטרטגיית הפתיחות" שלה, שהוכרזה באוקטובר.

בגרסה החדשה, יגלה המשתמש שטח נרחב שמוקדש לעדכונים על מה שעושים אנשי הקשר שלו: סיפורי חדשות שהם קראו וסימנו בשירות הדירוג של יאהו (יאהו באז), תוכניות טלוויזיה שאהבו, מלונות שביקרו בהם ועוד. כמו כן יוכל המשתמש לדרג את אנשי הקשר לפי קרבתם אליו. חלון צדדי יציג לו חדשות מהעולם, על פי בחירתו, ואת מזג האוויר בעיר בה הוא חי.

הודעות מחברים יקבלו קדימות. שירות המייל החדש של יאהו, צילום מסך: yahoo.com הודעות מחברים יקבלו קדימות. שירות המייל החדש של יאהו | צילום מסך: yahoo.com הודעות מחברים יקבלו קדימות. שירות המייל החדש של יאהו, צילום מסך: yahoo.com

אפליקציות שיתחברו אל תא הדואר יאפשרו למשתמש לראות את התמונות שהעלה לאחרונה לשירות שיתוף התמונות של יאהו, פליקר – ולצרף אותן ישירות למייל. תוסף אחר יאפשר לו לכתוב פוסט בבלוג שלו (בשלב ראשון, רק בוורדפרס), ובאמצעות תוסף אחר יוכל לראות את כל התמונות שצורפו למיילים שלו. יאהו הזמינה מפתחים ליצור אפליקציות חדשות למייל.

יאהו איננה היחידה שמנסה לשלב את השירותים שלה עם רשתות חברתיות: לפני כחודש הודיעה מיקרוסופט על "חלונות לייב", שילוב של מגוון אפליקציות רשת שלה לכדי רשת חברתית. הן יאהו והן מיקרוסופט הפכו את הדף האישי של המשתמש למעין פורטל-זוטא.

על פי נתוני קומסקור, כ-275 מיליוני בני אדם משתמשים במייל של יאהו מדי חודש. 

תגיות