אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אחרי שטראוס: גם תנובה עוברת לעבוד עם סטור נקסט צילום: שאול גולן

אחרי שטראוס: גם תנובה עוברת לעבוד עם סטור נקסט

במסגרת ההסכם, תשלובת חלב תנובה תעקוב אחרי נתונים המבוססים על נתוני אמת המתקבלים מהקופות בנקודות המכירה

16.12.2008, 12:59 | גלי ברגר

תשלובת חלב תנובה חתמה עם סטור נקסט הסכם לפיו תשמש החברה ספקית המידע השיווקי למעקב אחר מגמות בשוק מוצרי הצריכה של תנובה. במסגרת ההסכם, תשלובת חלב תנובה תוכל לעקוב אחר נתונים שוטפים שמספקת סטור נקסט על נתחי שוק וגודל שוק המבוססים על נתוני מכר אמיתיים המתקבלים ישירות מקופות בנקודות המכירה הקמעונאיות בארץ.

נתוני סטור נקסט מבוססים על נתוני אמת מהקופות המתקבלים מלמעלה מ-1,500 נקודות מכירה בשוק הפרטי והמאורגן בהיקף מכר שנתי של 24 מיליארד שקל המהווה כ- 70% מסך המכר הקמעונאי בשוק מוצרי הצריכה בישראל.

שטראוס, המתחרה העיקרית של תנובה עברה כבר לפני שנה לעבוד עם סטור נקסט. נילסן, שבעבר שלטה בשוק המידע, התבססה עד לפני שנה על נתונים שנאספו מפאנל של צרכנים, אולם גם היא החלה לקבל נתונים ישירות מקופות רשתות השיווק.

ערן שריג, סמנכ"ל השיווק של סטור נקסט אמר "אנו מברכים על בחירתה של תשלובת חלב תנובה בסטור נקסט. אנו מאמינים כי רמת הדיוק הגבוהה של נתוני סטור נקסט הסוקרים את שוק מוצרי הצריכה בישראל, תייצר ערך מוסף גבוה לתשלובת החלב של תנובה בניהול פעילותה העסקית".

תגיות