אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בריטניה: עלייה של 16% במכירות המקוונות השנה צילום: גלעד קוולרצ'יק

בריטניה: עלייה של 16% במכירות המקוונות השנה

המכירות המקוונות עלו בנובמבר ב-26% בהשוואה לחודש הקודם. על פי ספקית שירותי המחשב קאפג'מיני רכישות אלו עשויות להוות 50% מסך הרכישות הקמעוניות בבריטניה בתוך 5 שנים

16.12.2008, 14:40 | בלומברג
הקונים הבריטים הוציאו 16% יותר ברכישות באינטרנט השנה, לאחר שניסו "להכות את המיתון", הודיעה היום (ג') חברת קאפג'מיני בריטניה. קאפג'מיני היא ספקית שירותי המחשוב הגדולה באירופה.

המכירות המקוונות עלו ב-26% בנובמבר בהשוואה לחודש הקודם, הודיעה קאפג'מיני וציטטה נתונים שנאספו בעזרת ארגון המסחר אינטראקטיב מדיה אין ריטייל גרופ. מכירות האביזרים עלו פי יותר משניים ומכירות האלכוהול עלו ב-53%, נמסר. לא נמסרו נתונים לגבי הסכום הכולל שאותו הוציאו הקונים באינטרנט.

מדד IMRG קאפג'מיני למכירות קמעונאיות מקוונות, העוקב אחר המכירות באינטרנט של 70 חברות בריטיות, ממרקס אנד ספנסר ועד לאסטמינט.קום (Lastminute.com), רשם צמיחה חודשית ושנתית חיובית בכל מגזר בנובמבר. המכירות המקוונות עשויות לגדול בקצב דומה ב-12 החודשים הקרובים, אמר מייק פטוינוס, ראש ייעוץ קמעונאי בארה"ב של החברה. "הצמיחה בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, למרות המיתון, מפתיעה", אמר פטוינוס. "המשמעות היא שהמסחר האלקטרוני מתאושש מהר יותר בעת מיתון מאשר הרכישות בחנויות". "בגלל האקלים הנוכחי הצרכנים פונים לאינטרנט בשביל החלטות ורכישות מושכלות יותר", הוא אמר.

הרכישות המקוונות בבריטניה עשויות להוות 50% מסך הרכישות הקמעונאיות במדינה בתוך חמש שנים, לדברי פטוינוס.

תגיות