גם סיטרואן עוברת למגדש טורבו
ה-C4 החדשה ששיווקה בישראל התחיל היום, תצוייד במנוע 1.6 ליטרים שיפיק 140 כוחות סוס בעזרת מגדש טורבו. השבוע הציגה גם פולקסווגן את הגולף החדשה שמייצרת עוד כוח באותה השיטה
חברת דוד לובינסקי, יבואנית פיז'ו וסיטרואן, הודיעה היום (ד') על תחילת שיווקה של C4 המחודשת. מדובר בגרסה מתוחת פנים של C4, שהוצגה עוד בשנת 2004. השינויים בגרסאות הבסיס, שמצוידות במנועי 1.6 ליטרים, הם מינוריים בלבד ומתבטאים בשינויים קוסמטיים בתא הנהג.
יצוין, שבחו"ל הוצגה גרסה חדשה של מנוע ה-1.6 ליטרים, שמפיקה 120 כוחות סוס, אך גרסה זו אינה מגיעה לישראל, עקב ניסיון של היבואן להשאיר את C4 בגבולות קבוצת שווי השימוש השנייה.
עם זאת, אחד השינויים המעניינים ביותר הוא הויתור הגורף של סיטרואן על גרסה בעלת מנוע בנפח 2.0 ליטרים, ששווקה בישראל עד כה. במקום גרסה זו, תוצע ללקוחות C4 שמצוידת במנוע בנפח 1.6 ליטרים שמפיק 140 כוחות סוס, באמצעות מגדש טורבו.
סיטרואן אינה היצרנית היחידה שבוחרת לוותר על מנועים גדולים. גם בפולקסווגן גולף, שהוצגה השבוע בישראל, מותקן בחלק מן הגרסאות מנוע בנפח 1.4 ליטרים "בלבד", שמפיק מעל 120 כוחות סוס, בסיוע מגדש טורבו. בצ'מפיון מוטורס מדווחים, שעד כה התקבלו 175 הזמנות לגולף החדשה.
8 תגובות לכתיבת תגובה