אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קמפיין השקה למשקה האנרגיה BLU ב-5.2 מיליון שקל

קמפיין השקה למשקה האנרגיה BLU ב-5.2 מיליון שקל

משרד הפרסום המגזרי "סמא" אחראי על הקמפיין. בעלת הזיכיון, חברת בני פאוזי, תשקיע ע"פ ההערכות כ-14 מיליון שקל בפרסומו בשנה הקרובה

21.12.2008, 15:40 | מיטל זדה
מותג האנרגיה החדש BLU יוצא בקמפיין השקה ראשון בארץ, בהיקף של 5.2 מיליון שקל. הקמפיין, אותו יצר משרד הפרסום המגזרי "סמא", ישודר בטלוויזיה בערוצים 2, 10 ו-24, יוצב בשילוט חוצות ויופיע במודעות בעיתונות במגזר הכללי והערבי במקביל.

חברת בני פאוזי שמשום שהחזיקה במותג משקה האנרגיה XL בחמש השנים האחרונות, היא בעלת הזיכיון לשיווק המותג בארץ. עפ"י הערכה תשקיע כ-14 מיליון שקל במהלך 2009 בתקציב הפרסום של מותג המשקאות.

חברת דובק נבחרה להפיץ את המותג החדש שמתחרה ברד-בול וב-XL. במסגרת מהלך ההחדרה מתוכנן - מלבד הקמפיין הפרסומי - הענקת חסויות למסיבות ואירועים המיועדים לצעירים, הצבת מקררים ומיתוג חנויות ופיצוציות בכל רחבי הארץ.

תגיות