אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קבוצת קונספט שיווק עוצרת את התפתחות רשתות לי קופר ובלו בירד צילום: מאיר פרטוש

קבוצת קונספט שיווק עוצרת את התפתחות רשתות לי קופר ובלו בירד

בכוונת החברה, השייכת לגידי גולדפינגר, לפתוח רשת חנויות למותג RHUS OVATA של שתי מעצבות ישראליות צעירות

22.12.2008, 15:01 | גלי ברגר

גידי גולדפינגר עוצר את התפתחות לי קופר ובלו בירד, אך פותח חנויות למותג RHUS OVATA, השייך לשתי מעצבות ישראליות צעירות.

גולדפינגר, בעלים ומנכ"ל קונספט שיווק, השקיע לפני שלוש שנים במותג האופנה של עינב והדס צוקר שמכרו רק בבתי כל בו מחוץ לישראל - בניו יורק ולוס אנג'לס, בארצות הברית, פאריז, ברצלונה ועוד.

לדברי גולדפינדר לפתיחת החנויות אין כל קשר למשבר, ולרצון לחזק את האחיזה בישראל בשעה שהעולם, ובעיקר מזרח אירופה בה הוא פועל באמצעות לי קופר ובלו בירד, רועדים: "הכנו את הקולקציה של 2009 מבעוד מועד לפתיחת חניות בארץ, ללא קשר למשבר, למרות שייתכן כי יהיו ביטולי הזמנות בחו"ל", אמר גולדפינגר.

בכוונת החברה לפתוח בפברואר שתי חנויות של RHUS OVATA, אחת מהן בתל אביב ברחוב דיזינגוף ובהמשך השנה חנות שלישית באחד הקניונים בגוש דן. "הרשת לא אמורה להגיע ליותר מ-6-10 חנויות", אמר גולדפינגר. לגבי פתיחה של חנויות לי קופר ובלו בירד ב-2009 אמר גולדפינגר: "נעצור את ההתפתחות גם בארץ וגם בחו"ל ויהיו גם חנויות שהתכוונו לפתוח, אך לבסוך לא נפתח. לא יקרה כלום אם נשב שנה בשקט, פתחנו יותר ממאה חנויות בשלוש שנים".

תגיות