אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מהן הרשתות הכי שוות שלא תראו בישראל צילום: בלומברג

מהן הרשתות הכי שוות שלא תראו בישראל

החדירה של GAP ו-H&M לישראל תגזול מהתייר הישראלי שתי אטרקציות תיירות. עבור המכורים לשופינג "כלכליסט" מציג את רשימת הרשתות הכי עדכניות שפוגשים רק בחו"ל

24.12.2008, 09:42 | הדס שואף

בשנתיים הקרובות עתידות להתאזרח כאן רשתות בינלאומיות שהיו חלק משגרת השופינג של התיירים הישראלים - GAP, H&M ו־Muji היפנית. אלו מצטרפות לשורה ארוכה של רשתות הפועלות כאן זה מכבר, כדוגמת זארה, מנגו, סליו ומסימו דוטי. החיזור אחר השוק הישראלי מחמיא, ועם זאת עולה השאלה המתבקשת - מה נקנה כשניסע לחו"ל, ואיפה נשיג פריטים איכותיים במחירים שפויים?

עבור אותם קונים כפייתיים הכין "כלכליסט" רשימה של רשתות מובילות שלא מתכוונות להגיע לכאן בקרוב, ושיאפשרו לנו גם בטיול הבא לחו"ל לחזור עם בגדים עדכניים, ולא פחות חשוב: מיוחדים.

Abercrombie & Fitch: קז'ואל

היסטוריה: רשת האופנה האמריקאית לגברים ולנשים נוסדה בשנת 1892 בידי דיוויד אברקרומבי כמותג לבגדים וציוד ספורט, וב־1900 הצטרף אליו עזרא פיץ'.

איפה נמצא: ארצות הברית, קנדה ובריטניה. למי מתאים: אנשים שחייבים לרכוש את המותג "הנכון"; בני נוער, נשים וגברים שלובשים קז'ואל מעודכן.

פריט מומלץ: ג'ינס לנשים מדגם Limited Edition Madison, משופשף עם קרעים באזור הברכיים, במחיר 168 דולר.

פרטים: www.abercrombie.com.

PROMOD: קלאסי

היסטוריה: רשת האופנה הצרפתית נוסדה בשנת 1975 כבוטיק לבגדי נשים ואקססוריז. כיום היא רשת בגדי נשים מרכזית בצרפת, ולה 729 חנויות פרוסות על פני 47 מדינות.

איפה נמצא: בכל אירופה, מארצות מרכזיות כאיטליה, צרפת ובריטניה ועד למזרח אירופה. כמו כן במדינות ערב.

למי מתאים: לנשים קלאסיות שמחפשות בגדים איכותיים במחירים שפויים.

פריט מומלץ: סריג שמלת מיני בצבע סגלגל, מחיר: 37 יורו.

פרטים: www.promod.eu.

A.P.C: חדשני

היסטוריה: המותג הצרפתי לבגדי גברים ונשים נוסד בשנת 1988 בידי המעצב Jean Touitou.

איפה נמצא: בצרפת, גרמניה, בריטניה, בלגיה, טוקיו וארצות הברית.

למי מתאים: בגדי קז'ואל נקיים ומתוחכמים לגברים ונשים. מאוד עדכני, חדשני ועדיין משדר קלאסיות לא צעקנית עם ניחוח סטודנטיאלי.

פריט מומלץ: מעיל סטודנטים כתום־חום, מחיר: 380 דולר.

פרטים: www.apc.fr.

UNIQLO: מתוחכם

היסטוריה: הרשת היפנית לבגדי קז'ואל לגברים ונשים נוסדה בשנת 1984 בהירושימה, יפן. כיום מונה 760 חנויות ברחבי העולם.

UNIQLO. ז UNIQLO. ז'אנר: מיוחד. המלצה: שמלת פלאנל | צילום: בלומברג UNIQLO. ז

איפה נמצא: ביפן, ארצות הברית, בריטניה, הונג קונג, צרפת ועוד.

למי מתאים: לאנשים שאוהבים לבוש בייסיק בגזרות מתוחכמות. בחנות מגוון אפשרויות של פריטי קז'ואל.

פריט מומלץ: שמלת פלנל משובצת בצבע כחול, כמו חולצת בוקרים גדולה במיוחד, מחיר: 59.50 דולר.

פרטים: www.uniqlo.com.

Dorothy Perkins: טרנדית ו־Burton: קלאסית

היסטוריה: שתי רשתות אופנה אנגליות השייכות לקבוצת Arcadia, שלה שייכים המותגים טופשופ, טופמן ועוד. ברטון, בגדי גברים, הוקמה ב־1903 כמותג לחליפות גברים בעבודת יד. דורותי פרקינס, רשת אופנה לנשים, הוקמה ב־1909.

איפה נמצא: אנגליה ואירלנד.

למי מתאים: לגבר הקלאסי והמעונב ולאישה הטרנדית, המחפשת אופנה עדכנית במחירים לא מופקעים.

פריט מומלץ: בברטון שווה לחפש מעיל טראנץ' שחור מדגם Double Breasted Mac Coat, מחיר: 30 ליש"ט; בדורותי פרקינס ז'קט מקסים, Black short sleeve jacket, מחיר: 20 ליש"ט.

פרטים: www.burton.co.uk ;www.dorothyperkins.com.

Sephora: טיפוח

היסטוריה: רשת הקוסמטיקה הצרפתית נוסדה בשנת 1969 ומונה כיום 750 סניפים הממוקמים ב־21 מדינות ברחבי העולם. בחנויות יותר מ־250 לייבלים של קוסמטיקה וטיפוח.

סאפורה. ז סאפורה. ז'אנר: טיפוח איכותי. המלצה: אייליינר פודרה של NVEY סאפורה. ז

איפה נמצא: ברחבי אירופה, ארצות הברית וצפון אמריקה.

למי מתאים: לכולם. בחנות מגוון מוצרים: איפור, קוסמטיקה, תכשירים לשיער, אקססוריז לשיער, מברשות וכלי איפור רבים ועוד.

פריט מומלץ: אייליינר פודרה של המותג האורגני NVEY, Organic Cake Eyeliner, מחיר: 24 דולר.

פרטים: www.sephora.com.

J.CREW: אמריקאית

היסטוריה: רשת הבגדים האמריקאית לגברים ונשים נוסדה בשנת 1983 בארצות הברית, וכיום מונה 206 חנויות.

 

איפה נמצא: בארצות הברית ובאירופה.

למי מתאים: בגדים איכותיים בסגנון נקי, קלאסי אמריקאי וצעיר.

פריט מומלץ: קרדיגן קשמיר אפור לגברים, מחיר: 70 דולר.

פרטים: www.jcrew.com.

Banana Republic: קלאסי

היסטוריה: רשת האופנה לגברים ונשים מבית גאפ נוסדה בשנת 1983, אז נפתחו שתי החנויות הראשונות שנתנו מענה איכותי יותר ללקוחות גאפ. אחרי שנים של שפל עבר המותג מתיחת פנים בשנים האחרונות, והקולקציות האחרונות שלו משדרות אווירה אירופית קלאסית.

איפה נמצא: בארצות הברית, קנדה, יפן ובריטניה.

למי מתאים: לגברים ונשים שאוהבים מראה איכותי, נקי עם נטייה מחויטת.

פריט מומלץ: חליפת שלושה חלקים מחויטת בצבע אפור עם פסי סיכה עדינים לגברים מקולקציית המונוגרם, מחיר: 400 דולר.

פרטים: www.bananarepublic.com.

תגיות