אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תקציב הפרסום של לילית קוסמטיקה עובר לגליקמן-נטלר-סמסונוב

תקציב הפרסום של לילית קוסמטיקה עובר לגליקמן-נטלר-סמסונוב

התקציב בהיקף מוערך של כמיליון דולר טופל במשך שנים במשרד הפרסום יורו ת"א

24.12.2008, 13:41 | מיטל זדה

תקציב הפרסום של לילית קוסמטיקה צפוי לעבור למשרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב. התקציב בהיקף מוערך של כמיליון דולר, כולל מותגי איפור, טיפוח ובישום. התקציב טופל במשך שנים במשרד הפרסום יורו ת"א.

לילית קוסמטיקה, כוללת מספר מותגי קוסמטיקה מובילים בהם: דולצ'ה וגבאנה, קרולינה הררה, מנדרינה דאק, קנזו, קרטייה, גוצ'י, פראדה, שיסיידו, פראדה, קרטייה, ואילו מוצרי הטיפוח והאיפור אותם מייבאת ומשווקת לילית באופן בלעדי כוללים את: לנקסטר, לה-פררי, שיסיידו, פופה, ויובנה.

הפעילות הפרסומית של החברה מבוססת בעיקר על פעילות מחו"ל ועריכת אדפטציות בארץ למותגים השונים. עם זאת, לקראת תקופות החגים, כמו ראש השנה ופסח, החברה מגבירה את הפעילות הפרסומית שלה ומפרסמת גם בטלוויזיה, זאת מלבד פרסום שוטף במהלך השנה בעיתונות ובמגזינים. המותגים המובילים מבחינת התמיכה הפרסומית של החברה הם: ג'וצ'י, דולצה וגבנה ולנקסטר.

עפ"י הערכות, שוק הקוסמטיקה הסלקטיבית, גלגל במהלך 2007 כ-1.220 מיליארד שקל, כאשר 600 מיליון שקל מתוכם גלגל תחום הבישום לנשים ואילו הבישום לגברים גלגל כ-300 מיליון שקל.

לילית קוסמטיקה נמצאת בבעלות ובניהולה של ניצה בילט.

לא נתקבלה תגובת לילית לידיעה.

תגיות