אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גלר נסיס זכה במדליות זהב וכסף בתחרות האמריקאית "מוביוס" צילום: שרון ב ה

גלר נסיס זכה במדליות זהב וכסף בתחרות האמריקאית "מוביוס"

קמפיין "המטבע" של בנק אגוד זכה בקטגוריית פיננסים ואילו קמפיין נגישות ישראל זכה במקום השני עבור קריאטיביות יוצאת דופן בקטגוריית מלכ"רים ושירותים לקהילה

24.12.2008, 14:45 | מערכת כלכליסט
שני קמפיינים של משרד הפרסום גלר נסיס זכו בתחרות האמריקאית "מוביוס". קמפיין "המטבע" של בנק אגוד זכה במדליית זהב בקטגוריית פיננסים. יחד איתו זכה גם קמפיין נגישות ישראל במקום השני במדליית כסף עבור קריאיטיביות יוצאת דופן בקטגוריית מלכ"רים ושירותים לקהילה.

בתחרות שנערכה בארה"ב זו השנה ה-38 השתתפו למעלה מ-4,900 עבודות אשר נשלחו מ-33 מדינות ברחבי העולם.

תגיות