אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
למרות שזכו במכרז: תקציב הפרסום של XL לא יטופל במקאן אריקסון; בסידס בוחנים אפשרויות אחרות

למרות שזכו במכרז: תקציב הפרסום של XL לא יטופל במקאן אריקסון; בסידס בוחנים אפשרויות אחרות

לאחר שלפני 3 שבועות נבחר המשרד לשווק את המותג בעלות של 2-3 מיליון דולר לקמפיין, המו"מ בין הצדדים התפוצץ. בסידס יבחנו התקשרות עם משרד אחר

24.12.2008, 17:16 | מיטל זדה

לאחר שהחליטו להעביר את תקציב הפרסום למקאן אריקסון, בסידס בוחנים מחדש את המערך הפרסומי של מותג האנרגיה XL. לאחר שלפני כשלושה שבועות החליטו בחברה, שקיבלה לאחרונה את הזיכיון לשיווק המותג בארץ, לבחור במקאן אריקסון כמשרד הפרסום שלהם, ל"כלכליסט נודע" כי ההתקשרות בין הצדדים לא צלחה, והתפוצצה כבר בעת החתימה על החוזה, ככל הנראה גם על רקע אי הסכמה על התנאים המסחריים.

כפי שפורסם לראשונה בכלכליסט, נציגי XL העולמית ששהו בארץ, ערכו מכרז יחד עם חברת סידס על תקציב המותג, הנאמד בכ-2-3 מיליון דולר. על התקציב התמודדו מקאן אריקסון, באומן-בר-ריבנאי, אדלר-חומסקי ויהושע TBWA. מקאן ובאומן עלו לשלב הגמר ומקאן, כאמור, זכה בתקציב.

עתה, לא מן הנמנע כי בסידס ו-XL יחליטו לבחון שוב את אחד מהמשרדים שהשתתפו במכרז הקודם.

תקציב משקה האנרגיה טופל קודם לכן במשרד הפרסום המגזרי יארא. המותג נכנס לשוק הישראלי בשנת 2004 וכיום הוא משווק בלמעלה מ-5,000 נקודות מכירה, בהם מקומות בילוי וברים. לאחר שהזיכיון עבר מחברת בני פאוזי שמשום לסידס, הוחלט על שינויים במערך הפרסומי. כמו כן, יארא עבר לטפל בתקציב המתחרה של המותג BLU, לאחר שבני פאוזי שמשום החלו לייבאו לארץ.

בסידס סרבו להגיב לידיעה.

תגיות