צילום: shutterstock
נטקום רכשה את פעילות ה-Contact Centers של לידקום
מרכזי ה-Contact Centers מאפשרים לארגונים לספק ללקוחות מידע אינטראקטיבי באמצעות טלפון, מייל או צ'ט. לפי הערכות שילמה נטקום כ-3 מיליון שקל
25.12.2008, 12:04 | מאיר אורבך
נטקום (מלם תים תקשורת) רוכשת את פעילות ה-Contact Centers של חברת לידקום (Leadcom Integrated Solutions). הפעילות, הכוללת את קבוצת הפיתוח, הטכנולוגיה, המוצרים, סביבות הפיתוח ולקוחות צפויה להניב כ-4 מיליון שקל בשנה הראשונה, להערכת נטקום. על פי הערכות שילמה נטקום כ-3 מיליון שקלים עבור הפעילות.
הפעילות שרכשה נטקום מאפשרת לה להיכנס לתחום ה- Contact Centers, המשיק לתחומי פעילותה המסורתיים. מרכזים אלה מאפשרים לארגונים ללקוחותיהם לספק מידע ושירותים אינטראקטיביים באמצעות הטלפון, בפקס, במייל, בצ'אט ובווידיאו תוך אינטגרציה למערכות המחשוב של הארגון. "רכישת פעילות ה- Contact Centers של לידקום הינה חלק ממהלך אסטרטגי של נטקום לניצול מיטבי של יכולות טלפוניית ה-IP הקיימות בנטקום. התמחותה של נטקום בתחומים אלו בשילוב עם יכולות ה-CRM של קבוצת מלם תים תקשורת יעניקו לנטקום דומיננטיות בתחום", אמר רון ברנר, מנכ"ל חברת נטקום.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה