אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מסימני המיתון: שוק מטוסי המנהלים במשבר מהקשים בתולדותיו

מסימני המיתון: שוק מטוסי המנהלים במשבר מהקשים בתולדותיו

אך לפני 7 חודשים עמדו מאות מגה-מיליונרים, כמו רלף לורן ודייויד גפן, בתור לרכישת מטוס המנהלים Gulfstream G650 שמחירו עמד על 60 מיליון דולר, אף שאין הוא צפוי לעלות על מסלולי המראה לפני 2012

25.12.2008, 22:45 | סוכנויות הידיעות

שוק מטוסי המנהלים במשבר מהקשים בתולדותיו בעקבות המשבר הפיננסי והמיתון בארה"ב, כך עולה מכתבה שמפרסם היום (ה') ה"ניו יורק טיימס".

אך לפני 7 חודשים עמדו מאות מגה-מיליונרים, כמו רלף לורן ודייויד גפן, בתור לרכישת מטוס המנהלים Gulfstream G650 שמחירו עמד על 60 מיליון דולר, אף שאין הוא צפוי לעלות על מסלולי המראה לפני 2012.

לאיש מהמזמינים של המטוס לא הפריעה העובדה ש"גלפסטרים" חייבה אותו להעביר לחשבונה מקדמה בסך 500,000 דולר.

כמה מאותם אילי הון אף ניסו לשפר את סיכוייהם לקבל את מטוס הסילון לידיהם מוקדם מהמועד הרגיל באמעצות פתיחת חשבון בסניף בו מנהלת גלפסטרים את חשבונה.

כדי לסבר את האוזן כמה עולה התענוג: מחירו של מטוס מנהלים מדגם G550 עולה כ-47 מיליון דולר. עלות הוצאות התחזוקה השנתיות של המטוס מגיעות לכ-1.3 מיליון דולר, בכלל זה 500,000 דולר בגין מס רכוש ו-400,000 דולר הוצאות שכר של טייסים ודיילים. הוצאות התיפעול הטיפוסיות מגיעות ליותר מ-2,000 דולר לשעת טיסה.

תגיות