אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הראל חייקין נבחר לאיש השיווק של חודש דצמבר צילום: עומרי מרון

הראל חייקין נבחר לאיש השיווק של חודש דצמבר

חייקין משמש משנה למנכ"ל ואחראי על השיווק במחלבות טרה. מנימוקי איגוד השיווק: מולר הצליחה תוך מספר חודשים להגיע לנתח שוק כספי של מעל 20% בתחום יוגורט עם פרי

28.12.2008, 15:54 | מיטל זדה
הראל חייקין, משנה למנכ"ל ואחראי על השיווק במחלבות טרה, נבחר לאיש השיווק של חודש דצמבר 2008.

עפ"י נימוקי ועדת השופטים של איגוד השיווק הישראלי, "חייקין הוביל את החדרתה של מחלבת מולר דרך קטגוריית היוגורטים, שהצליחה תוך מספר חודשים להגיע לנתח שוק כספי של מעל 20% בתחום יוגורט עם פרי וזאת נוכח שני מתחרים חזקים כדנונה ויופלה".

חייקין ציין: "כפי אמרנו בעת ההשקה, ההסתכלות שלנו היא לטווח ארוך ומה שמנחה אותנו היא תגובת הצרכן לאיכות ולטעם שמולר מביא. כרגע אנו מקבלים תגובות נאות למוצרים ולדרך בה הבאנו את המחלבה לארץ".

חייקין, האחראי בתוקף תפקידו על שיווק מותגי טרה, מולר ומשק צוריאל, נמצא בחברה המרכזית למשקאות קלים כבר 13 שנה, בהן מילא מגוון תפקידים בכירים, ביניהם סמנכ"ל שיווק בנביעות ומנהל שוק מאורגן בקוקה קולה.

תגיות