אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הרשות השנייה קנסה את קשת בגין שילוב תוכן שיווקי לרשת מוזס

הרשות השנייה קנסה את קשת בגין שילוב תוכן שיווקי לרשת מוזס

באחד מפרקי ה"אח הגדול" שולבה משימת המבורגרים אשר בה כיכב המותג "ארטבורגר", מותג הבית של רשת מוזס. הקנס: דקת פרסום

04.01.2009, 15:43 | מיטל זדה

הרשות השנייה החליטה לקנוס את זכיינית ערוץ 2 קשת בדקת פרסום בגין תוכן שיווקי ששולב בתוכנית האח הגדול. באחד מפרקי התוכנית שולבה "משימת המבורגרים" אשר בה כיכב המותג "ארטבורגר", מותג הבית של רשת מוזס, במסגרת המשימה.

ההחלטה על נטילת זמן הפרסום מגיעה לאחר שהרשות פתחה בהליך הפרה מול קשת מיד לאחר שידור הפרק בו התבצעה המשימה. יצוין כי מעבר לשימוש בשמה של המנה ארטבורגר במהלך המשימה, הצופים אף נחשפו לחלקים מהלוגו של המסעדה. דיירי האח הגדול לבשו בעת המשימה חולצות עם לוגו מוזס, שהוסתר עם מדבקה, אך זו לא הסתירה את כולו.

ברשות השנייה ציינו כי "נטילת דקת הפרסום תתבצע בשעות הפריים-טיים, בגין פרסומת אגב אסורה לרשת מוזס בתוכנית האח הגדול ששודרה ביום 18.11.08".

בקשת ציינו כי מדובר בעניין פרטי מול הרשות והם אינם מעוניינים להגיב בנושא.

תגיות