אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סאנדיי סקיי גייסה 8 מיליון דולר צילום: אוראל כהן

סאנדיי סקיי גייסה 8 מיליון דולר

סבב גיוס מוסדי ראשון לסטארט-אפ הישראלי המפתח פתרון ליצירה אוטומטית של תכני וידיאו דיגיטליים. את הגיוס הובילו הקרנות כרמל ונצ'רס וגלובספן קפיטל

06.01.2009, 11:28 | אסף גלעד

חברת הסטארט אפ הישראלית סאנדיי סקיי (SundaySky), השלימה סבב גיוס ראשון של 8 מיליון דולר בהובלת קרן ההון סיכון הישראלית כרמל ונצ'רס וקרן ההון סיכון האמריקאית גלובספן קפיטל פרטנרס.

סאנדיי סקיי הוקמה בסוף 2006 על ידי שמוליק ולר ויניב אקסן, שהכירו בשירותם הצבאי. ולר ואקסן עבדו יחדיו בחברת ויאון (Veon), שעסקה בווידיאו ונרכשה על ידי פיליפס.

החברה מפתחת פתרונות ליצירה אוטומטית של וידיאו דיגיטלי, עבור מיזמי מסחר אלקטרוני, רשתות חברתיות ואתרי תוכן חדשותי ובידורי. סאנדיי סקיי מספקת ללקוחות סרטון וידיאו גנרי, שניתן לשלב בו באופן אוטומטי תכנים ומוצרים על פי דרישת הלקוח. הווידיאו גם מתעדכן באופן שוטף לפי תוכן האתר. בכך, מאפשרת סאנדיי סקיי לאתרים להציע מגוון תכנים אטרקטיבי יותר ולהגדיל את ההכנסות מפרסום ומסחר. אתרי מסחר יכולים לשלב סרטונים על מוצרים שונים, ואתרי רשתות חברתיות יכולים ליצור סרטונים מותאמים לכל גולש לפי תחומי העניין שלו.

בחברה עובדים 25 איש, חלקם בצוות קריאייטיב שיוצר את תכני הווידיאו. חברי הצוות עבדו קודם לכן בערוצי הטלוויזיה המסחריים, ובתחום הפרסומות ותעשיית הבידור.

לחברה לקוח בארץ - אתר P1000, ששילב לפני כחודש את הפתרון של החברה באתר. כמו כן, יש לחברה לקוח בארה"ב - רשת חברתית להורים בשם Parentricity.

מטרת ההשקעה היא להגדיל את הצוות הקריאייטיבי ולהקים סניף בארה"ב בניסיון להגיע ללקוחות גדולים.

יו"ר החברה הוא אמיר באן, לשעבר בכיר באם-סיסטמס. נשיא החברה הוא שאול אולמרט, מומחה בעולם המדיה והקריאייטיב, שחבר גם במועצת המנהלים. הוא יועץ אסטרטגי של החברה. בעקבות ההשקעה יצטרפו לדירקטוריון אבי זאבי, שותף בכרמל ונצ'רס וג'ונתן זליג, שותף בגלובספן

בחברה השקיעו גם בעלי חברת ביט, גיא בהר ועמיר גולן, יזמים פעילים בתחום המדיה, החתומים על הקמת ערוץ 24 ו'קשת אינטראקטיב'.

תגיות

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
כל הכבוד על הרעיון הוידאו צריך להיטען במהירות ולהיות תמציתי וזריז על מנת לא לעייף
הוידאו חייב להיות תמצית עיניינית של האתר הפרסומי ולהביא ללקוח את העיקר במינימום זמן כך שיקח פחות זמן להטעין ולראות את הסרטון ולקבל מקסימום אינפורמציה חיונית ומתומצתת כי הזמן "האישי" של הלקוח גם הוא יקר ומוגבל. בפרסומת ובהסבר על החברה יש להדגיש את הערך המוסף שיש לטכנולוגיה המתמצתת עבור הלקוח את האינפורמציה שהוא מנסה "לדוג" ולעבד במוחו- בכל סוג של אתר מכל תחום יחד עם זאת , חשוב לציין את ה יתרון הטכנולוגי של הפטנט המביא ברמה ויזואלית גבוהה את הסירטונים ואת איכותם כך שהאפקט הויזואלי יהיה חלק נכבד מהסירטון וישרת את מטרתו - כלומר שהטכנולוגיה מאפשרת לייצר סרטים ברמה גבוהה הן מבחינת הטקסט והן מבחינה ויזואלית עלו והצליחו ומקווה שתרמתי לכם מנסיוני הדל
רזי , תל אביב  |  26.05.10
לכל התגובות