אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אמריקן אקספרס: הלקוחות יוכלו לקבל חיוב חודשי באמצעות האינטרנט צילום: בלומברג

אמריקן אקספרס: הלקוחות יוכלו לקבל חיוב חודשי באמצעות האינטרנט

החברה תעלה קמפיין פרסום בתקציב של כמיליון שקל על מנת להעלות את המודעות לשירות החדש

06.01.2009, 17:09 | כתב כלכליסט
אמריקן אקספרס, מפעילה שירות חדש: לקוחות יוכלו לקבל את הודעת החיוב החודשי בדואר אלקטרוני במקום בדואר רגיל. אמריקן אקספרס תקדיש עץ לכל לקוח שיצטרף לשירות,  והעצים יינטעו ביער "רעים" של קק"ל שבחבל הבשור, באזור עוטף עזה, לרווחת תושבי הדרום.

מהחברה נמסר כי השירות החדש כולל את כל המידע שנשלח עד היום במעטפת החיוב החודשי: צפייה בפירוט עסקאות שבוצעו ובפירוט חשבונות בשנתיים האחרונות, הודעות אישיות, שוברי הנחה וחוברת מבצעים והטבות. ההצטרפות לשירות היא באמצעות שליחת בקשה דרך אתר האינטרנט של החברה.

אמריקן אקספרס תעלה קמפיין פרסום בהיקף של כמיליון שקל - מתוכו כ-300 אלף שקל באינטרנט. הקמפיין יעלה באמצעות שלמור אבנון עמיחי / Y&R בעיתונות הכלכלית.

אירית בטאט, סמנכ"לית השיווק של אמריקן אקספרס אמרה כי "נטיעת העצים ביער הממוקם באזור הדרום, הנמצא בימים אלה תחת מתקפה, מאפשר לנו באמריקן אקספרס לעשות מחווה צנועה לתושבים החיים באזור עוטף עזה. השירות החדש מאובטח ומאפשר לשמור את הודעת החיוב במחשב האישי. פעילות מסוג זה הינה חלק מתפיסת השרות של אמריקן אקספרס הכוללת מענה לצרכים של לקוחות, קשב לאירועים אקטואליים, ערכים ירוקים ושמירה על איכות הסביבה".

תגיות