תקציב הפרסום של בסט ביי רשתות יפוצל
תקציב רשת בסט ביי עובר למשרד הפרסום שנהב ואילו תקציב רשת BIG BOX ימשיך לעבוד עם פרסום אריאלי פובליסיס. יובל גל, מנכ"ל בסט ביי: הפיצול יסייע בהעמק הבידול בין הרשתות
07.01.2009, 13:11 | מערכת כלכליסט
חברת בסט ביי רשתות מקבוצת פישמן רשתות, המפעילה את רשתות החשמל והאלקטרוניקה בסט ביי ו-BIG BOX, מפצלת את תקציב הפרסום של החברה. תקציב BIG BOX ימשיך לעבוד עם משרד הפרסום אריאלי פובליסיס ואילו תקציב בסט ביי עובר למשרד הפרסום שנהב.
לדברי יובל גל, מנכ"ל בסט ביי רשתות, פיצול התקציב יסייע בהעמקת הבידול בין הרשתות שהן בעלות מיצוב שונה הפונות לקהלים שונים.
שמוליק שנהב, מנכ"ל שנהב: "למשרד יש ניסיון עשיר בקמעונאות בכלל ובענף מוצרי החשמל בפרט, ואנו שמחים שרשת בסט ביי בחרה בנו". על לקוחות המשרד נמנים קבוצת ורטהיימר ספורט, רשת תפוז, רשת רהיטי ברזילי ועוד
אורלי ראובני, משנה למנכ"ל פרסום אריאלי פובליסיס: "אנו שמחים להמשיך ולעבוד עם BIG BOX מקבוצת פישמן, מותג שהושק בהצלחה רבה באמצעות אריאלי פובליסיס לפני כ-3 שנים. אנו בטוחים כי יחד נמשיך לעשות עבודה מצויינת למותג".
5 תגובות לכתיבת תגובה