אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בתום 6 שנים: מסתיים שיתוף הפעולה בין סלקום לכוכב נולד צילום: תומריקו

בתום 6 שנים: מסתיים שיתוף הפעולה בין סלקום לכוכב נולד

ההחלטה מגיעה על רקע צמצום בהיקף של 10%-12% בתקציב הפרסום של סלקום לשנת 2009. עדי כהן, סמנכ"ל השיווק של סלקום: "ההחלטה על סיום ההתקשרות התקבלה במסגרת היערכות החברה לשנת 2009"

07.01.2009, 13:36 | מיטל זדה

סלקום וקשת מפסיקות את שיתוף הפעולה במסגרת התוכנית כוכב נולד לאחר 6 עונות, בין היתר על רקע צמצום משמעותי בתקציב הפרסום של סלקום. עפ"י הערכות, סלקום צפוייה לצמצם את תקציב הפרסום שלה ב-2009 בהיקף של 10%-12%. החלטה זו של חברת הסלולר, אחת מהמפרסמות הגדולות במשק, תהווה מכה עבור שני משרדי הפרסום שלה - מקאן אריקסון וגיתם BBDO. מגמה זו מאפיינת מפרסמים נוספים במשק, שבשל המשבר הפיננסי העולמי כבר החלו בצמצום הפעילות הפרסומית שלהם ברבעון האחרון, צמצום שיכנס גם לתוך 2009.

לדברי עדי כהן, סמנכ"ל השיווק של סלקום: "ההחלטה על סיום ההתקשרות התקבלה במסגרת היערכות החברה לשנת 2009 שבאה לידי ביטוי גם בצמצום בתקציבי הפרסום. החיבור של סלקום עם כוכב נולד במשך שש שנות פעילות משותפת, מהווה מודל להצלחה ולהישגים ואני מודה לכל העוסקים במלאכה בשנים אלו".

העונה ה-7 של כוכב נולד האמורה לעלות בחודשים מאי-יוני, צפוייה השנה להתארך גם לחודש ספטמבר, כך שבכל מקרה אירוע סיום הקיץ בחסות סלקום, אינו אפשרי השנה. עם זאת, נראה כי בסלקום לא פוסלים את האפשרות לעריכת אירוע קיץ אחר לצעירים, גם השנה.

כזכור, בשתי העונות האחרונות של התוכנית, אירוע השיא נערך במסגרת "אירועי ווליום כנרת" שארגנה סלקום והתקיים בסיום החופש הגדול במסגרתו התארח גמר כוכב נולד.

החיבור בין סלקום ובין כוכב נולד חרג מתחום הפרסום והיה אסטרטגי עבור סלקום. החברה ניכסה לעצמה בארבע השנים האחרונות את תחום המוסיקה הישראלית, במטרה להגביר את קצב הכנסותיה בתחום התוכן הסלולרי. הדבר עלה יפה עם ערכי המותג של החברה, אשר מתבססים על הרוח הישראלית. במהלך תקופה זו ביצעה סלקום מספר רב של אירועי יחסי ציבור מסביב לתחום המוסיקה, וכן הקימה את מרכזי סלקום ווליום, אשר תומכים במוסיקאים צעירים מישובי הפריפריה. קו זה עלה בקנה אחד עם כוכב נולד, גם היא תוכנית כישרונות צעירים. לא ברור האם הניתוק בין כוכב נולד ובין סלקום מהווה שינוי כיוון באסטרטגיה השיווקית של החברה.  

בקשת מסרבים לפרט בשלב זה לגבי נותני חסויות אחרים, אך ברור כי התוכנית, אחת מתוכניות הדגל של הזכיינית וערוץ 2 בכלל, תהווה אטרקציה לשיתופי פעולה אחרים עם מפרסמים אחרים.

לימור אהרונוביץ, מנהלת שיתופי הפעולה של קשת: "אחרי 6 עונות של שיתוף פעולה מוצלח, אנו מודים לסלקום על העבודה המשותפת. הלכנו יחד כברת דרך והגענו יחד להישגים גדולים, ששיאם באירועי הגמר של העונות האחרונות".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות