אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
יהושע TBWA וסמסונוב זכו בתקציב הפרסום של המועצה להסדר ההימורים

יהושע TBWA וסמסונוב זכו בתקציב הפרסום של המועצה להסדר ההימורים

יהושע TBWA יטפל בתקציב ווינר בהיקף של 18 מיליון שקל וגליקמן נטלר סמסונוב יטפל בתקציב המותג טוטו, בהיקף של 12 מיליון שקל

07.01.2009, 16:23 | מיטל זדה

לאחר מכרז ארוך ומתוקשר: משרד הפרסום יהושע TBWA יטפל בתקציב המותג ווינר בהיקף של 18 מיליון שקל ואילו גליקמן נטלר סמסונוב יטפל בתקציב המותג טוטו, בהיקף של 12 מיליון שקל.

יהושע שימשיך לטפל במותג ווינר הגיע ראשון במכרז הפרסום שקיימה המועצה להסדר ההימורים בספורט. גליקמן יחליף את שלמור-אבנון-עמיחי, שטיפל עד כה במותג טוטו.

מהמועצה להסדר ההימורים בספורט נמסר: "בפני המועצה עומדים בשנים הקרובות אתגרים גדולים בתוך סביבה תחרותית קשה".

המכרז שנמשך כחמישה חודשים העלה לשלב הסופי גם את המשרדים שלמור-אבנון-עמיחי וזרמון-גולדמן.

המכרז כלל מספר שלבים שבחנו קריאייטיב והצעה כספית שכללה 40 אחוז מהציון הכללי.

מהמועצה נמסר, כי בעקבות המכרז ייחסכו לה כ-25% מהוצאותיה במדיות השונות וכן יוזלו עלויות הריטיינר החודשי.

תגיות