פרסומת חודש נובמבר: "אוי" של אקמול טבע ושלמור-אבנון-עמיחי
במקום השני זכתה הפרסומת של בנק דיסקונט בשוק מבית יהושע TBWA ובמקום השלישי פרסומת נוספת של בנק דיסקונט - ארוחת ערב שבת
11.01.2009, 11:29 | מיטל זדה
הפרסומת הזוכה ב-1 בחודש של חודש נובמבר היא פרסומת "אוי" אקמול של חברת טבע מבית שלמור-אבנון-עמיחי. כך עולה מניתוח של מכון המחקר מותגים, במשאל שעורך אתר OTOT בין חברי איגוד השיווק הישראלי.
הפרסומת זכתה ב-66 נקודות, 20% עבור תרומה למותג ו-26% עבור קריאטיביות.
במקום השני זכתה הפרסומת של בנק דיסקונט בשוק מבית יהושע TBWA, עם 56 נקודות – 22% עבור תרומה למותג ו- 12% עבור קריאטיביות.
במקום השלישי זכתה פרסומת נוספת של בנק דיסקונט - ארוחת ערב שבת. מבית יהושע TBWA, עם 52 נקודות – 16% עבור תרומה למותג ו-20% עבור קריאטיביות.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה