אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הונדה מציגה את האינסייט בדטרויט

הונדה מציגה את האינסייט בדטרויט

האינסייט מצוידת במנוע בנזין בנפח 1.3 ליטרים, מנוע עזר חשמלי ופולטת 101 גרם של פחמן דו חמצני לקילומטר. תגיע לארץ במהלך השנה

12.01.2009, 09:02 | תומר הדר

אחרי טפטוף מבוקר של נתונים ותמונות, הונדה הציגה אתמול את אינסייט ההיברידית באופן רשמי בתערוכת הרכב הבינלאומית המתקיימת בדטרויט.

הנתון החשוב ביותר לגבי האינסייט החדשה הוא שיעור הפליטה שלה - 101 גרם של פחמן דו חמצני לקילומטר. מדובר בנתון נמוך במיוחד. לשם השוואה, טויוטה פריוס פולטת 105 גרם של פחמן דו חמצני לקילומטר.

על פי נתוני הונדה, צריכת הדלק של האינסייט היא כ-20 ק"מ לליטר. על פי הנתונים שהונדה פרסמה, האינסייט מצוידת במנוע בנזין בנפח 1.3 ליטרים ומנוע עזר חשמלי.

הונדה אינסייט. ליטר ב-20 ק"מ הונדה אינסייט. ליטר ב-20 ק"מ הונדה אינסייט. ליטר ב-20 ק"מ

מנוע הבנזין עושה שימוש בבלוק מנוע זהה לזה של הונדה ג'אז, אך זה משודך לראש מנוע שונה. כנהוג בקטגוריה, המנוע משודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה.

בניגוד להונדה סיוויק הייבריד, שלא יכלה לנסוע בכוח חשמל בלבד, האינסייט מסוגלת לנסוע במהירויות נמוכות בכוחו של המנוע החשמלי, בלי עזרה ממנוע הבנזין.

הונדה אינסייט תיבחן על ידי "כלכליסט" בחודש הבא ותגיע לישראל במהלך שנת 2009.

תגיות