אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מועדוני הפרמיירליג מורידים מחירי כרטיסים כדי למלא את האצטדיונים צילום: איי פי אי

מועדוני הפרמיירליג מורידים מחירי כרטיסים כדי למלא את האצטדיונים

המיתון גורם למועדונים אנגלים לחשוב בצורה יצירתית. פולהאם מכניסה משפחה בת 4 נפשות ב-50 ליש"ט, ווסטהאם מכניסה ילדים מתחת בליש"ט

12.01.2009, 10:24 | סוכנויות הידיעות
מועדוני פרמיירליג  באנגליה מורידים את מחירי הכרטיסים בצורה דראסטית בגלל המצב הפיננסי. לפי בדיקה של "הטיימס", המועדונים מציעים כרטיסים במחירים מצחיקים ומשיקים מבצעים מיוחדים, על מנת למלא אצטדיונים,

לדוגמה, בווסטהאם יונייטד השיקו את קמפיין “kids for a quid” - הכנסת ילדים עבור ליש"ט אחד. פולהאם מוכרת ארבעה כרטיסי משפחה (עבור שני הורים ושני ילדים) ב-50 ליש"ט (מחיר של כרטיס משחק לפני המיתון). אפילו מנצ'סטר יונייטד מוכרת כרטיסים בימי משחק, מה שמוכיח שגם השמות הגדולים ביותר לא חסינים בפני המיתון.

מבדיקת טיימס עולה שחלק מהמבצעים מתמקדים במכירת מקומות של תאי צפייה, תאים שבהם בילו בכירים של חברות ושותפים עסקיים של המועדונים, שבגלל המשבר נאלצו לחתוך בהוצאות שלהם על "בידור" לעובדי החברה. עוד עולה מהבדיקה, שרק חמישה מועדוני כדורגל רשמו עלייה בכמות האוהדים שמגיעים למשחקים.

דן ג'ונסון, דובר הפרמיירליג, אמר כי "כמות הקהל ירדה בפחות מאחוז משנה שעברה. מועדונים עושים את המיטב כדי שיגיעו כמה שיותר אוהדים למגרשים. בזמנים קשים אנשים מחפשים הקלה ובידור, הם הולכים לקולנוע ואירועי בידור אחרים. אנחנו מקווים שהכדורגל נופל לקטגוריה הזו".

קבוצה שהפגינה חדשנות באופן מיוחד היא מידלסבורו, שמציעה מינויים מיוחדים לילדים מתחת לגיל 18 ומתייעצת עם אוהדים לגבי מחירי הכרטיסים. "אנחנו מחפשים דרכים איך לגרום לאוהדים ליהנות יותר מיום המשחק ודרכים להגדיל את מספר האנשים שמגיעים למשחקים", אמר ניל באסור, מנכ"ל הקבוצה.

תגיות