אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לאומי למשכנתאות יקצץ 10% מתקציב הפרסום צילום: שאול גולן

לאומי למשכנתאות יקצץ 10% מתקציב הפרסום

תקציב הפרסום השנתי של הבנק מוערך ב־11.5 מיליון שקל. לא ברור אם גדי סוקניק ימשיך להיות הפרזנטור של הבנק

13.01.2009, 09:04 | רונית גודמן ומיטל זדה

מגמת הקיצוצים בתקציבי הפרסום על רקע המשבר הכלכלי נמשכת. ל"כלכליסט" נודע כי בנק לאומי למשכנתאות עתיד לקצץ כ־10% מתקציב הפרסום שלו. בפועל עתיד התקציב להיחתך בכמיליון עד מיליון וחצי שקל, מתוך תקציב שנתי המוערך ב־11.5 מיליון שקל בשנה.

אמנם תקציב הפרסום של הבנק, מקבוצת לאומי, אינו נחשב לגדול במיוחד, אך בשנה האחרונה הוא הצליח להתבלט עם קו פרסומי חדש. לפני יותר משנה שכר הבנק, בהמלצת משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, את איש התקשורת גדי סוקניק להיות הפרזנטור שלו לתקופה של שלוש שנים, תמורת סכום של כ־600 אלף דולר. הבחירה בסוקניק, מגיש מהדורת חדשות ערוץ 2 לשעבר, היתה אמורה לתת מענה לפרזנטורים המזוהים של הבנקים המתחרים, בהם יאיר לפיד, שהוביל באותה תקופה את קמפיין הפועלים, ומודי בראון, שמוביל את קמפיין דיסקונט.

סוקניק כיכב בכמה סרטוני פרסום של הבנק לצד דמותו של צב, שאותו דיבב בועז שרעבי. לפני כמה חודשים, עם החלטתו של סוקניק להנחות גם את תוכנית הטלוויזיה "הפוליגרף", נשמעו הערכות שלפיהן בבנק לא מעוניינים שמוביל מסעות הפרסום שלהם יהיה מנחה של תוכנית שקיבלה הדים שליליים. בבנק דחו את הספקולציות באותה תקופה, אך במקביל כבר כמה חודשים הבנק לא יצא בקמפיין טלוויזיוני שבו כיכב סוקניק.

לשאלה אם ההתקשרות עם סוקניק תימשך השיבו בבנק: "כרגע הפרזנטור שאיתו יש ללאומי למשכנתאות הסכם הוא גדי סוקניק. מכיוון שלא מתוכנן כרגע שום קמפיין, השאלה אינה רלבנטית".

בנוגע לקיצוץ בתקציב השיבו בבנק: "התקציב לשנת 2009 יופחת בכ־1-1.5 מיליון שקל.

תגיות