אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תנובה מאחדת את פעילות יחסי הציבור של החברות בנות במשרד אחד צילום: שאול גולן

תנובה מאחדת את פעילות יחסי הציבור של החברות בנות במשרד אחד

שלמור תקשורת שטיפל עד היום בתשלובת החלב, מאמא עוף ואוליביה בלבד ירכז מעתה את כל הפעילות. בכך מסיימת הקבוצה את ההתקשרות עם גיתם פורטר נובלי ויפה אפרתי

13.01.2009, 13:43 | מיטל זדה
רה ארגון במערך יחסי הציבור של קבוצת תנובה שמאחדת את פעילות יחסי הציבור של מותגי החברות בנות במשרד אחד - שלמור תקשורת. בכך בעצם יוצא מהמערך הפרסומי משרד יחסי הציבור הותיק גיתם פורטר נובלי שטיפל במותגים הרדוף, תנובה שף, אדום-אדום וטירת צבי, כמו גם ביחסי הציבור של תאגיד החברה. משרד יחסי הציבור יפה אפרתי טיפל בסנפרוסט ומעדנות.

שלמור תקשורת טיפל ביחסי הציבור של תשלובת החלב ושל חברות מאמא עוף ואוליביה במהלך 13 השנה האחרונות, ועתה יטפל גם במותגים הנוספים של קבוצת תנובה.

בספטמבר נכנסה אלונה אריאלי להב לתפקיד דוברת הקבוצה, תפקיד שעד כה לא היה קיים בתנובה. אריאלי-להב מסרה: "אני מבקשת להודות למשרדי יחסי הציבור שפעלו מול החברות בתנובה במקצועיות ובנאמנות רבה בשנים האחרונות. ההחלטה לאחד את פעילות משרדי יחסי הציבור נובעת מהצורך בחשיבה ובראייה כוללת של כל הקבוצה ומהיתרון שיש לפעילות מרוכזת תחת משרד אחד".

תגיות