אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
טסקו: עלייה במכירות בחג המולד בגלל הורדות המחירים צילום: בלומברג

טסקו: עלייה במכירות בחג המולד בגלל הורדות המחירים

הקמעונאית הגדולה בבריטניה הודיעה כי הורדות המחירים מנעו מהלקוחות לעבור לרשתות המוזלות וצמיחת ההכנסות עלתה משפל של 15 שנה

13.01.2009, 14:43 | בלומברג

טסקו, הקמעונאית הגדולה בבריטניה, הודיעה כי במשך תקופת חג המולד צמיחת ההכנסות עלתה משפל של 15 שנה, לאחר שהורדות המחירים מנעו מהלקוחות לעבור לרשתות סופרמרקט מוזלות.

המכירות בחנויות בבריטניה הפתוחות במשך שנה לפחות עלו ב-2.5% בשבעת השבועות שהסתיימו ב-10 בינואר, כולל דלק, הודיעה היום טסקו. התוצאות עלו על הצמיחה של 2% ברבעון השלישי, שהיתה האיטית ביותר מאז 1993.

סדרת מוצרים מוזלים שהוצגה בספטמבר סייעה להיאבק בחדירת הרשתות המוזלות אלדי גרופ ולידל מגרמניה. טסקו הורידה החודש את מחיריהם של יותר מ-3,000 מוצרים, לאחר שרשת אסדה של וולמארט סטורס הודיעה על הנחות דומות. מנהל הכספים אנדי היגינסון אמר היום כי התחזית הכלכלית לבריטניה היא "די קודרת", לאחר שאיגוד הרשתות הקמעונאיות הבריטי דיווח כי בדצמבר היתה עונת המכירות הגרועה ביותר במדינה זה 14 שנה.

המכירות בטסקו עלו ב-12% לשיא של תקופת שבעת השבועות, וההכנסות מחוץ לבריטניה עלו ב-33%. את המכירות מחוץ לבריטניה הובילו החנויות באסיה, שהמכירות בהן עלו ב-43%. קוריאה, סין ומלזיה היו "חזקות במיוחד", לפי טסקו.

תגיות