אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סוחרים שנפגעו מהקמת הרכבת הקלה בי־ם לא יפוצו צילום: עטא עוויסאת

סוחרים שנפגעו מהקמת הרכבת הקלה בי־ם לא יפוצו

בוויכוח בין עיריית ירושלים למשרד התחבורה טען האחרון, כי פיצוי יגרום לתקדים יקר והטיל את האחריות על העירייה

13.01.2009, 21:12 | גיא מי-טל

מאז החלו עבודות התשתית לבניית רכבת קלה לאורך רחוב יפו בירושלים, הציר המרכזי נסגר לתנועת כלי רכב ופדיון הסוחרים צנח בעשרות אחוזים. הפגיעה מורגשת ביתר שאת על רקע ההאטה. בין עיריית ירושלים לבין משרד התחבורה והאוצר מתנהל ויכוח מי יפצה את הסוחרים. דיון סוער היום (ג') בין אנשי משרד התחבורה לבין ראש עירית ירושלים החדש ניר ברקת לא הביא להסכמות.

במשרד התחבורה טוענים שמתן פיצוי לסוחרי ירושלים יקבע תקדים, שיגרור ציפייה של סוחרים לפיצוי מהמדינה סביב עבודות התשתית לרכבת הקלה בגוש דן - שעלולה לפגוע באלפי עסקים. במשרד התחבורה טוענים שבאחריות העירייה להקל על הסוחרים, ומדגישים שהפגיעה בסוחרים היא זמנית בלבד.

תגיות

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
חובה לבטל את הקלה הירושלמית מיד !
מדובר בחוצפה שאין שניה לה. אין מילים לתאר את גועל הנפש הזה. לא יאומן כי יסופר ! חובה להוריד את גשר קלאטראווה הטפשי ולתת לאגד ירושלים את הציר לשם הפעלת אוטובוסים רבי קיבולת במקום הרק"ל המיותר שלעולם לא יהיה רווחי אלא רק יפסיד כספים. ברור מאליו שזה רק ענין של זמן עד שיחלו פיגועי תופת ותאונות קשות ליד הרק"ל ובתוכה. למה נשלם בשביל קו שעובר בשועפט??? לא בא לי לממן את הסעת התרנגולות ושקי האורז והקמח של מוסטפא משער שכם לבית-חנינא !!! לא ברור שמשאית תופת תחסל מערך רק"ל במוקדם או במאוחר??? מישהו שם אידיוט ברק"ל??? כל הפתרונות הבטחוניים שלהם עקרים ! אין להם כלים להתמודד עם תביעות הסוחרים הצודקות כשם שאין להם כלים להתמודד עם מס' תאונות ופיגועים רב שיתרחשו ברק"ל והם יישארו חסרי אונים עם קרונות ריקים אחרי חודש מההפעלה ! הטימטום ההנדסי הגדול ביותר מאז 1948 !!! בכנס שהם ערכו, שאלנו אותם איך יתמודדו עם משאית תופת ! לא היתה להם שום תשובה משום סוג לשאלה זו ! הם גימגמו כהוגן !!! חברים: מדובר בסכנה ממשית לבטחון התושבים ובסכנה נוראה לבטחון הכלכלי של רבים מהאנשים קשי היום בירושלים.
רוג'ר ראביט , ירושלים  |  14.01.09