אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בלעדי: בוניטה מחפשת משרד פרסום חדש צילום: יניב אדרי

בלעדי: בוניטה מחפשת משרד פרסום חדש

תקציב הפרסום של רשת האופנה, בהיקף 3-2 מיליון שקל, טופל עד כה בברוקנר־נטע־יער

14.01.2009, 08:27 | גלי ברגר ומיטל זדה

רשת האופנה בוניטה מחפשת משרד פרסום חדש, כך נודע ל"כלכליסט". תקציב הפרסום, בהיקף מוערך של 2–3 מיליון שקל, טופל במשרד הפרסום ברוקנר־נטע־יער. בתקופה האחרונה נפגשה המנכ"ל והבעלים של הרשת, פרידה ראובני, עם כמה משרדי פרסום קטנים - לין & לין, גולן נהרדעא ופרנקו. ההערכה היא כי עד סוף ינואר יוחלט על המשרד הנבחר.

הרשת, שהוקמה ב־1989 כרשת סיטונאית, נהפכה ב־1998 לרשת קמעונאית, והיא מונה כיום 27 חנויות בקניונים מובילים ובמיקומים נוספים. בוניטה ממצבת את עצמה כבוטיק אופנה, המעניק גם שירותי סטיילינג ונהנה מתחלופה גבוהה של פריטים. לרשת מועדון לקוחות המונה 120 אלף לקוחות.

לפני ההתקשרות של רשת האופנה עם ברוקנר־נטע־יער, ומאז הקמתה, טיפלה החברה בנושא הפרסום באופן עצמאי. בשתי העונות האחרונות כיכבה הדוגמנית ימית סול כפרזנטורית הרשת, והקמפיין של בוניטה אף עלה לטלוויזיה בקיץ האחרון.

מבוניטה לא נמסרה תגובה.

תגיות