אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
טל חלוזין - היזם הצעיר של השנה של ביזנסוויק אירופה צילום: עמית שעל

טל חלוזין - היזם הצעיר של השנה של ביזנסוויק אירופה

סמנכ"ל הטכנולוגיות של חברת הסטארט-אפ אינוביד זכה בתחרות היזם הצעיר של מגזין ביזנסוויק אירופה, לאחר שגבר על 16 מתחרים

19.01.2009, 16:35 | אסף גלעד
טל חלוזין, סמנכ"ל הטכנולוגיות של חברת הסטארט-אפ אינוביד, זכה בתחרות היזם הצעיר של מגזין ביזנסוויק אירופה, וגבר על 16 יזמים מתחרים מכל רחבי אירופה. התחרות היתה פתוחה ליזמים מתחת לגיל 30 מאירופה, המזרח התיכון ואפריקה. התחרות היתה פתוחה להצבעות קהל הגולשים, ולפי דיווח המגזין, השתתפו בה עשרות אלפי גולשים.

עשרות אלפי גולשים דירגו אותו במקום הראשון. טל חלוזין, צילום: עמית שעל עשרות אלפי גולשים דירגו אותו במקום הראשון. טל חלוזין | צילום: עמית שעל עשרות אלפי גולשים דירגו אותו במקום הראשון. טל חלוזין, צילום: עמית שעל
חלוזין, 27, משמש כסמנכ"ל הטכנולוגיות של חברת הסטארט-אפ אינוביד (Innovid) המפתחת טכנולוגיה לשילוב אובייקטים בתוך סרטי וידאו באינטרנט. לדוגמא, פחית קוקה קולה או מגזין ווג היושבים בטבעיות על שולחן בצידי הדמות הראשית. החברה הוקמה בידי חלוזין, ושותפו לניהול החברה, צביקה נטר, וגייסה עד היום 3.3 מיליון דולר בהובלת קרן ג'נסיס. בחברה השקיע גם ג'ף פולבר. כיום נמצאת החברה בשלבי גיוס הון נוסף.

הטכנולוגיה של אינוביד מאפשרת להשתיל בסרטי וידיאו אובייקטים שניתן להקליק עליהם, המשתלבים בצורה טבעית בתוך הסרטון. הטכנולוגיה של אינוביד עונה על אחד האתגרים הגדולים בעידן הווידיאו באינטרנט: כיצד לייצר הכנסות משידורי וידיאו.

אינוביד מאפשרת לגופי השידור באינטרנט לייצר פרסומות המזמינות את הגולש לתקשר עמן ולהגיע דרכן לאתרי המפרסמים. בכך, מעלה אינוביד את אחוזי ההמרה, כלומר את כמות הגולשים המבצעים פעולה כלשהי באתר בו הם נמצאים.

גופי שידור רבים באינטרנט כבר פנו לאינוביד, בהם MTV, סוני, NBC-יוניברסל, דיסני ויאהו. בשבועות הקרובים תודיע החברה על הסכם לשילוב הטכנולוגיה שלה בקליפים של הופעות חיות באתר MSN. שלוש קרנות הון סיכון אמריקאיות גדולות עשויות להשקיע בסבב השני של החברה. אינוביד נמצאת במשא ומתן על הזרקת תכנים לתוך סדרות ושעשעונים כגון "האח הגדול" ו"אחד נגד מאה" בעשרות מדינות.

תגיות