אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תקציב הפרסום של אדום אדום עובר לגליקמן-נטלר-סמסונוב צילום: עמית שעל

תקציב הפרסום של אדום אדום עובר לגליקמן-נטלר-סמסונוב

התקציב בהיקף מוערך של כחצי מיליון דולר יצטרף לשני התקציבים מקבוצת תנובה שכבר מטופלים במשרד - סנפרוסט ומעדנות

20.01.2009, 16:55 | מיטל זדה
תקציב הפרסום של המותג אדום אדום יטופל במשרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב. התקציב בהיקף מוערך של חצי מיליון דולר, יצטרף לשני התקציבים מקבוצת תנובה שכבר מטופלים במשרד - סנפרוסט ומעדנות.

כחלק מאסטרטגיה ברורה, לא השקיעה תנובה כסף בפעילות פרסומית למותג הבשר, מאז שהושק לפני 4 שנים. בשנה האחרונה לווה המותג בקמפיין עיתונות מצומצם יחסית.

לאור ההחלטה להפקיד את התקציב בידי משרד פרסום, נראה כי בתנובה יש כוונה השנה לצאת במהלך שיווקי רחב היקף, שיכלול גם פעילות פרסומית רחבה יותר ממה שהיה עד כה.

באדום אדום אישרו את העברת התקציב לגליקמן.

בשבועות האחרונים החל מהלך של רה-ארגון בתקציבי הפרסום ויחסי הציבור של החברה. חלק מתקציבי הפרסום שהיו בגיתם עברו למקאן אריקסון, כמו תקציב תדמית החברה. בחברה מכחישים את האפשרות כי תקציב הפרסום של המותג טירת צבי יעבור מגיתם. דוברת החברה מסרה כי "משרד הפרסום של טירת צבי הוא גיתם".

תגיות