אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אקספוז תרכז את תקציב הפרסום במשרד ענבר מרחב שקד

אקספוז תרכז את תקציב הפרסום במשרד ענבר מרחב שקד

תקציב הפרסום של חברת בגדי ים, המוערך ב-4 מיליון שקל, נחלק עד היום בין ענבר מרחב שקד לבין פוגל אוגילבי

21.01.2009, 09:16 | אורנה יפת ומיטל זדה

חברת אקספוז תרכז את תקציב הפרסום שלה במשרד הפרסום ענבר מרחב שקד. כך נודע ל"כלכליסט". החברה עבדה עד כה עם שני משרדי פרסום - ענבר מרחב שקד שטיפל במותגי בגדי הים בננה וגלית לוי ובמותגי ההלבשה התחתונה והפיג'מות של הדמויות המצוירות, ופוגל אוגילבי שטיפל בתקציב בגדי הים וההלבשה תחתונה של לי קופר. עתה החליטו באקספוז לרכז במהלך השנה הקרובה את כל התקציב, המוערך ב־4 מיליון שקל בשנה, בענבר מרחב שקד.

אמיר הברפלד, מנכ"ל אקספוז, אמר: "ההחלטה לרכז את הפעילות הפרסומית במשרד אחד נובעת משיקולי התייעלות".

אקספוז החלה את פעילותה המסחרית בספטמבר 2005. 60% ממניות החברה מוחזקות על ידי חברת קונספט שיווק בבעלותו של גידי גולדפינגר, יבואנית לי קופר בישראל (ג'ינסים וחולצות), ו־40% ממניות החברה מוחזקות על ידי קורל שבבעלות אמיר הברפלד, המשווקת את בגדי הים של לי קופר ובננה.

תגיות