אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שופרסל דיל נדרשת לתקן את המסר הפרסומי צילום: אלעד גרשגורן

שופרסל דיל נדרשת לתקן את המסר הפרסומי

הרשות השנייה דורשת מהרשת להשמיט מהסלוגן "הכסף שלך קונה יותר. זה בדוק" את ההתייחסות לשנת 2009. ההוראה באה בעקבות פנייה של רבוע כחול שטענה כי מחירי מגה בול זולים יותר

21.01.2009, 13:59 | מיטל זדה
שופרסל דיל נתבקשה ע"י הרשות השנייה להשמיט מהסלוגן שלה "הכסף שלך קונה יותר. זה בדוק" את ההתייחסות לשנת 2009.

מהרשות השנייה נמסר כי היא דרשה משופרסל לדייק בנתונים ובהתאם לכך הושמטה התווית של "שנת 2009".

החלטת הרשות מגיעה לאחר שלפני כשבוע פנתה רבוע כחול לראש אגף פרסומות ברשות, וטענה כי מחירי שופרסל דיל יקרים ממחירי מגה בול ולכן דרשה להורות לשופרסל להוריד את הסלוגן 'הכסף שלך קונה יותר'. כמו כן טענו ברבוע כחול כי החותמת בפרסומת המתייחסת גם ל-2009 אינה יכולה להיות מבוססת. כאמור, הטענה האחרונה התקבלה על ידי הרשות. עם זאת, הרשות לא קיבלה את הטענה לפיה יש להוריד את המשפט "הכסף שלך קונה יותר".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות