אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קמפיין חברתי: מכונה לניקוי המצפון

קמפיין חברתי: מכונה לניקוי המצפון

LG מנסה למצב את הדור האחרון של מכונות הכביסה שלה המבוססות על קיטור כחסכוניות במים, ותוקפת את הנושא מהזווית של השמירה על כדור הארץ

21.01.2009, 14:57 | חגי לוי
נכתב במודעה: "בנויה לשימוש בדברים עדינים. כמו כדה"א" נכתב במודעה: "בנויה לשימוש בדברים עדינים. כמו כדה"א" נכתב במודעה: "בנויה לשימוש בדברים עדינים. כמו כדה"א"

כשחברת LG יצאה בקו פרסומי חדש בסוף השנה שעברה, משרד הפרסום שלה BBH המליץ לה לאמץ כיוון ירוק לכמה מקטגוריות המוצרים שלה. מכונות כביסה למשל. הנה מוצר שבו מרבית הצרכנים כמעט אדישים אל מול מספר גדול יחסית של מותגים שההבדל הנתפס ביניהם הוא אפסי. אמינות טכנית למשל, תכונה שבידלה כמה מהיצרניות הגרמניות בשנים עברו, כבר הפכו לתכונה משותפת למרבית המותגים המובילים כיום, מה שמכונה בשיווק Must in the Category.

מה שמותיר ל-LG לפנות לכיוון אחר, שעדיין מהווה קרקע פוריה למיתוג: איכות הסביבה. החברה מנסה למצב את הדור האחרון של מכונות הכביסה שלה המבוססות על קיטור כחסכוניות במים, ותוקפות את הנושא לא מהצד של החשבון החודשי והכיס, אלא מהזווית של השמירה על כדור הארץ.

המשוואה פשוטה: פחות מים מזוהמים, יותר יערות, יותר אוויר נקי לכולנו. הקונספט הקריאייטיבי מסוכם במשפט הכותרת: "בנויה לשימוש בדברים עדינים. כמו כדור הארץ".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות