אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ארה"ב: מותג הוועד האולימפי הוא החזק בשוק הספורט צילום: בלומברג

ארה"ב: מותג הוועד האולימפי הוא החזק בשוק הספורט

לפי סקר של מכון המחקר ליברמן, מותג ה-USOC נתפס כנכס הפרסומי החיובי ביותר בעולם הספורט. 21% מהנשאלים אמרו שסביר להניח שהם ישתמשו במוצרים של חברות הנותנות חסות ל-USOC

21.01.2009, 17:58 | אוריאל דסקל

מחקר של מכון המחקר ליברמן (Lieberman Research Worldwide) קבע שמותג הוועד האולימפי האמריקני הוא בעל המשיכה הגדולה והנרחבת ביותר מבין כל מותגי הספורט בארצות הברית.

עוד עולה מהמחקר כי מותג ה-USOC נתפס כנכס הפרסומי החיובי ביותר בעולם הספורט.

לפי המחקר 67% מהאמריקנים אמרו שהם מתעניינים או מתעניינים "במידה רבה" באולימפיאדה. 64% מהאמריקנים מתעניינים ב-NFL, ליגת הפוטבול האמריקנית.  אולימפיאדת בייג'ינג הביאה לעלייה של עשרות אחוזים בפופולאריות של האולימפיאדה בקרב צעירים בין הגילאים 13 ל-17 ו-18 עד 34. הקבוצה האולימפית נתפסת כ"מדהימה" - 77% מהנשאלים הגדירו אותה כך בעוד שרק 30% מהנשאלים הגדירו את ה-NFL כ"מדהימה".

79% הגדירו את ה-USOC כ"מרגשת" (61% הגדירו את ה-NFL כך) ו-57% הצמידו את התואר "קול" ל-USOC בעוד שמשחקי האקסטרים (X-Games) הגיעו למקום השני בקטגוריה הקולית – 56%. ספורטאי ה-USOC נתפסים גם כספורטאים שאפשר להזדהות איתם יותר – relatable. במקום השני ספורטאי המכללות (NCAA).

הענקת חסות לקבוצה האולימפית האמריקנית נתפסת כחיובית ביותר עבור התדמית של החברה שנותנת חסות.

21% מהנשאלים אמרו שסביר להניח שהם ישתמשו במוצרים שנותנים חסות ל-USOC (במקום השני ה-NFL עם 11%). 17% אמרו שהם עשויים להחליף מוצרים לחברות שנותנות חסות של החברה ל-USOC.

84% מהנשאלים ענו שמבחינתם הנבחרת האולימפית מייצגת מצוינות ו-88% מציינים שספורטאים אולימפים הם מודלים לחיקוי ראויים לילדים, בעוד ש-91% מהנשאלים מרגישים שהספורטאים האולימפיים מייצגים את ארצות הברית בצורה חיובית. 72% מהנשאלים אמרו שהספורטאים מספקים להם השראה ו-61% אמרו שהספורטאים האולימפים הם אתלטים שאיכפת להם יותר מסתם לנצח.

הממצאים המחמיאים מגיעים בזמן טוב ל-USOC ולליסה ביירד שמונתה לאחרונה לאחראית שיווק של הארגון.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות