אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
Play: צילומים יפהפיים ללא פילטר צילום מסך: flickr.com

Play: צילומים יפהפיים ללא פילטר

טיפ קטן שישפר כל מצגת ומסמך אקסל, 40 צילומי אינפרה אדום עוצרי נשימה, איך לחפש בכל הרשתות החברתיות בבת אחת, וסרט מצחיק של רוגטקה שמשליכה בני אדם

21.01.2009, 20:18 | איתמר שאלתיאל

באיזה סוג גרף כדאי להשתמש?

הבלוג Extreme Presentation Method פירסם תרשים זרימה שימושי, בו מוסבר באיזה סוג גרף כדאי להשתמש כאשר מציגים נתונים שונים. למשל: כשמבקשים להציג אחוז מסויים מתוך שלם, מוטב להשתמש בגרף עוגה. כשיש להשוות בין כמה משתנים – כדאי להשתמש בבועות שגודלן משקף את המשתנה. שימושי למדי בעבודה עם אקסל, ביצירת מצגות, ובכל פעם שצריך להציג נתונים מורכבים באופן בהיר.

(הגרפים המומלצים)

צילומים יפהפיים ללא פילטר אינפרה אדום

 

עדיף לפעמים בלי פילטר, צילום מסך: flickr.com עדיף לפעמים בלי פילטר | צילום מסך: flickr.com עדיף לפעמים בלי פילטר, צילום מסך: flickr.com
Smashing Magazine אסף 40 צילומים ללא פילטר אינפרה-אדום. מצלמות מגיעות בדרך כלל עם פילטרים שמסננים את הצבעים הקרובים לאינפרה-אדום, כדי לתת להם מראה שמזכיר יותר את מה שאנחנו רגילים לראות בעין. אם נפטרים מהפילטרים האלו אפשר להשיג כמה אפקטים חייזריים למדי.

(40 תצלומים מיוחדים)

 

לחפש בכל הרשתות החברתיות בבת אחת

 

עכשיו, כשכל אחד מחובר לחמש רשתות חברתיות לפחות, נהיה קצת מסובך לעקוב אחרי הפעילות של אנשים שונים ברשת. Snitch.name הוא שירות לחיפוש אנשים ברשתות חברתיות. האתר מחפש בטוויטר, פליקר, מייספייס, פייסבוק ורשתות חברתיות אחרות, ומציג את כל התוצאות בדף אחד. שימושי במיוחד כאשר נפגשים עם אדם אנונימי (נניח בראיון עבודה או בדייט), ורוצים להגיע עם קצת מודיעין.

(Snitch.name)

רוגטקה שמשליכה בני אדם

 

סרטון: אדם יושב בתוך רוגטקה ענקית. אדם אחר, רכוב על טרקטורון, מותח את הרוגטקה ומשחרר - האדם ברוגטקה עף קדימה, עף אחורה, וכולם צוחקים כמו משוגעים.

(סרטון רוגטקה אנושית)

מה מסתתר מאחורי המסיכה? אד-באסטינג בגרמניה, צילום מסך: flickr.com מה מסתתר מאחורי המסיכה? אד-באסטינג בגרמניה | צילום מסך: flickr.com מה מסתתר מאחורי המסיכה? אד-באסטינג בגרמניה, צילום מסך: flickr.com

 

איך לקלקל מודעות פרסומת

אד-באסטינג - השחתת מודעות פרסומת - בדרך כלל מתמצה בארץ בקשקוש גרפיטי על המודעה המקורית. לא בברלין, שם אוהבים את ההשחתות שלהם קצת יותר מעודנות. קבוצה אנטי-צרכנית פשטה על פרסומות הרכבת-התחתית בעיר, והוסיפה לכל צילום מסגרת או סרגל כלים של פוטושופ. הפרצופים החלקלקים נראים פתאום כמו מה שהם באמת - פיטשופ גרוטסקי של נשים אמיתיות.

(המודעות עם סרגלי הפוטושופ)

 

תגיות