משחק האולסטאר של ה-NHL יכניס יותר מ-10 מיליון דולר מספונסרים
המשחק והאירועים סביבו, שייערכו בסוף השבוע הקרוב במונטריאול, רשמו עלייה של כ-40% בהכנסות מחסויות בהשוואה לשנה שעברה
22.01.2009, 15:39 | סוכנויות הידיעות
משחק האולסטאר של ליגת ההוקי של צפון אמריקה (NHL) מקבל חסויות בשווי של יותר מ-10 מיליון דולר. בסוף השבוע הנוכחי ייערך "האולסטאר וויקנד" ולמרות המשבר הכלכלי הוא רשם עלייה של 40% בהכנסות מחסויות. למשחק 17 ספונסרים, כך נמסר מהליגה.
הונדה היא ספונסר גדול של האירועים וגם נותנת חסות שם לתואר ה-MVP של המשחק. גם יצרנית הצמיגים בריג'סטון מעניקה חסות נרחבת לאירוע של הסופ"ש. ספונסרים אחרים כולל את אנזאור-בוש, יצרנית הבירת, סיסקו, חברת הטכנולוגיה, פפסי, סקוטיבנק, אפר דק, ויזה, XBOX, רדיו הלווין, XM, ומקדונלד'ס. בחדשות נוספת, ליגת ה-NFL תחתום בקרוב על הסכם חסות עם פרוקטר אנד גמבל, הבעלים של חברת ג'ילט. ההסכם, לפי הדיווחים, הוא לחמש שנים.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה