אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
TBWA Digital תטפל בתקציב של מכללת רמת גן ובית מניב ישראל

TBWA Digital תטפל בתקציב של מכללת רמת גן ובית מניב ישראל

היקף התקציבים הכולל עומד על כ-9.5 מיליון שקל. גיא מור, מנכ"ל TBWA Digital: "אני מאמין, שבעיקר בשנה זו, הפלטפורמה הדיגיטלית מהווה הזדמנות גדולה למפרסמים"

25.01.2009, 12:29 | מיטל זדה
חברת האינטראקטיב TBWA Digital תטפל בתקציבי הפרסום של מכללת רמת גן ובית מניב ישראל. לדברי החברה, היקף התקציבים הכולל של החברות עומד על: כ-9.5 מליון שקל.

גיא מור, מנכ"ל TBWA Digital: "אני צופה שהפרסום באינטרנט ימשיך לצמוח גם ב- 2009. הפלטפורמה הדיגיטלית כוללת מגוון כלים מדויקים ואפקטיביים לפגוש את הצרכנים וחשוב מכך- מהווה כלי עשיר ליצירת דיאלוג מתמשך בין מותגים לצרכנים. לכן אני מאמין, שבעיקר בשנה זו, הפלטפורמה הדיגיטלית מהווה הזדמנות גדולה למפרסמים".

החברה הוקמה בשנת 1997 ע"י גיא מור וירון מור, תחת השם More Interactive. בשנת 2006 רכשה קבוצת TBWA העולמית 51% מחברת More Interactiveבאמצעות נציגותה בארץ, משרד הפרסום יהושע TBWA.

תגיות