אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תקציב הפרסום של סטודיו C חוזר ליהושע TBWA

תקציב הפרסום של סטודיו C חוזר ליהושע TBWA

ל"כלכליסט" נודע כי לאחר שהתקציב טופל בשש השנים האחרונות בגלר נסיס הוחלט להיפגש עם משרדים אחרים כדי לקבל הצעות חדשות

26.01.2009, 10:43 | מיטל זדה

תקציב הפרסום של סטודיו C יטופל במשרד הפרסום יהושע TBWA, כך נודע ל"כלכליסט". לאחר שבשש השנים האחרונות טופל התקציב במשרד הפרסום גלר נסיס, הוחלט בסטודיו C להיפגש עם עוד משרדים כדי לקבל הצעות חדשות, ובסופו של דבר נתקבלה החלטה להעביר את התקציב ליהושע.

ליהושע היכרות רחבה עם המותג, שכן המשרד טיפל בתקציב הפרסום של הרשת במשך כמה שנים, עד שנת 2002. בתקופה זו היתה הרשת שייכת לבעלים הקודמים.

לאחר מכן עבר התקציב לתקופה קצרה לשלמור אבנון עמיחי, ולאחר מכן לגלר נסיס. עבור יהושע TBWA קבלת הטיפול בתקציב החברה היא סגירת מעגל. מנכ"לית סטודיו C סיגל פרוז'נסקי אישרה את הידיעה והודתה לגלר נסיס על עבודתם: "לאחר שש שנים החלטנו להביא רעננות וחדשנות לשפה התקשורתית שלנו", הסבירה.

עם זאת, הבהירה פרוז'נסקי שככל הנראה אין בכוונת הרשת לוותר על השפה הקריאייטיבית שיצרו בגלר נסיס, המבוססת על קמפיין עדויות של לקוחות הרשת. במשך השנים התמקדה הרשת בפרסום על גבי שילוט חוצות ובעיתונים, ולא בטלוויזיה.

לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, ב־2008 היקף תקציב הפרסום של רשת סטודיו C עמד על 735 אלף דולר (במחירי מחירון). עם זאת, ב־2007 היה תקציב הפרסום של הרשת גבוה יותר ועמד על סכום של 1.6 מיליון דולר במחירי מחירון.

רשת סטודיוC מתמקדת במתן שירותים לנשים בלבד, ויש לה 35 סניפים וכ־25 אלף לקוחות ברחבי הארץ. בשנים האחרונות נכנסה הרשת לתחומים אחרים מלבד התעמלות, כגון קורסים של דיאטה, יוגה, הליכה מודרכת והגנה עצמית. הרשת גם מפעילה קורסים לקבוצות מוגדרות: נערות, נשים בהיריון, נשים אחרי לידה ועוד.

תגיות