אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תקציב הפרסום של גוליבר יטופל באידיאולוג'יק

תקציב הפרסום של גוליבר יטופל באידיאולוג'יק

היקף התקציב מוערך בכשלושה מליון שקל. מנכ"ל גוליבר: "הבחירה באידאולוג'יק תחזק את המותג שלנו ותמצב אותנו כחדשניים ומתקדמים"

26.01.2009, 11:46 | מיטל זדה

תקציב הפרסום של חברת גוליבר, יטופל במשרד האינטראקטיב אידאולוג'יק. היקף תקציב הפרסום מוערך בכשלושה מליון שקל, והוא גם את פעילות האונליין, לצד פעילות האופליין.

אורי אלון, מנכ"ל גוליבר, "השנה החלטנו למקד את תקציב הפרסום שלנו באינטרנט. אני מאמין כי הבחירה באידאולוג'יק תחזק את המותג שלנו בכלל ובאינטרנט בפרט ותמצב אותנו כחדשניים ומתקדמים הן מבחינת המוצרים אותם אנחנו מוכרים לגולשים והן טכנולוגית".

תגיות