אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הרשות השנייה נגד ערוץ 10: תוכן שיווקי בהישרדות צילום: גיא קרן

הרשות השנייה נגד ערוץ 10: תוכן שיווקי בהישרדות

פתחה בהליך הפרה נגד הערוץ בטענה כי אריזת הממתק שחולק כפרס זכתה לחשיפה מוגזמת ופרסומת אגב אסורה. הערוץ: הנושא בבדיקה

26.01.2009, 16:34 | מיטל זדה

גם העונה החדשה של תוכנית הריאליטי הפופולרית הישרדות אינה חפה מתוכן שיווקי. הרשות השנייה החליטה לפתוח בהליך הפרה לכאורה בגין תוכן שיווקי ששולב בפרק האחרון של הסדרה.

במסגרת הפרק האחרון חילק מנחה התוכנית, גיא זוארץ, את מותג השוקולד כפרס לשבט הזוכה במשימה. במהלך הענקת הפרס נחשפה אריזת המותג והלוגו, באופן שברשות סבורים כי מדובר בחשיפה מוגזמת ופרסומת אגב אסורה.

עתה נפתח הליך הפרה לכאורה בסופו יוחלט אם יש מקום לקנוס את ערוץ 10 בזמן פרסום בגין ההפרה. ברשות אישרו את פתיחת הליך ההפרה מול הערוץ.

מערוץ 10 נמסר כי: אכן קיבלנו את פניית הרשות. הנושא בבדיקה".

כזכור, בעונה הקודמת של התוכנית קנסה הרשות השנייה את הערוץ ב-3 דקות פרסום, זאת בגין תוכן שיווקי אסור לחברת פרוקטר אנד גמבל.

היקף שיתוף הפעולה בין יוניליוור, המשווקת את המותג קליק, לבין ערוץ 10 נאמד בלפחות חצי מיליון שקל והוא כולל מספר מותגים נוספים של החברה.

תגיות