אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
דורית בר אור ורמי ורד מככבים בקמפיין פרסום של ישראכרט צילום: אבשלום ארז

דורית בר אור ורמי ורד מככבים בקמפיין פרסום של ישראכרט

הקמפיין, שיעלה באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי עוסק בהתמודדות של משפחה ישראלית עם הוצאותיה

27.01.2009, 16:21 | מיטל זדה
השחקנים דורית בר אור ורמי ורד ישתתפו בקמפיין פרסום חדש של חברת ישראכרט. הקמפיין עבור כרטיס האשראי more, עוסק בהתמודדות של משפחה ישראלית עם הוצאותיה.

חיים קרופסקי, מנכ"ל ישראכרט ציין כי: "שנת 2009 מאופיינת במציאות כלכלית שונה מזו שהיכרנו בשנים האחרונות. הצרכנים ומשקי הבית מתמודדים בחודשים האחרונים עם השינויים העולמיים. על כן החלטנו לפנות לאסטרטגיה שיווקית הפונה במסר פשוט וברור לכל לקוחותינו באמצעות פרזנטורים ידועים – דורית בר אור ורמי ורד, המוכרים לכל בית בישראל"

עלות הקמפיין כ-800 אלף דולר והוא עולה באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי .

תגיות