אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רשת  HDL רכשה את מותג שמלות הכלה "לילך קריסטל" צילום: חן רותם

רשת HDL רכשה את מותג שמלות הכלה "לילך קריסטל"

ל"כלכליסט" נודע כי הבעלים של הרשת, דפנה וצביקה לוינסון, רכשו את המותג תמורת כמיליון שקל. המעצבת לילך קריסטל תעצב יחד עם דפנה לוינסון תת מותג חדש לשמלות ערב וכלה תחת השם דפנה לוינסון prom

02.02.2009, 11:41 | גלי ברגר
HDL דפנה לוינסון, חברת האופנה בבעלותם של דפנה וצביקה לוינסון, נכנסת לתחום שמלות כלה. הזוג לוינסון רכש באחרונה את המותג "לילך קריסטל" תמורת כמיליון שקל, כך נודע ל"כלכליסט". המעצבת לילך קריסטל תעצב יחד עם לוינסון תת מותג חדש לשמלות ערב וכלה תחת השם דפנה לוינסון prom , שישווק בסניפים במחירים זולים מאלה בהם נמכרות או מושכרות שמלות כלה.

צביקה לוינסון: "לאחר סקרים וקבוצות מיקוד שעשינו בקרב לקוחותינו, גילינו כי ישנו חוסר ברשתות גדולות בכל הקשור בשמלות ערב ועל כן החלטנו ליצור קולקציה הנותנת מענה לקהל לקוחותינו, בהן סטודנטיות צעירות או נשים קרייריסטיות ועצמאיות שפנו לא פעם לדפנה וביקשו ממנה לעצב להן שמלות כלה. כמו כן חשוב לציין כי בעקבות המצב הכלכלי הקיים בשוק חשוב היה לנו לתת מענה ללקוחותינו לקטגוריה זו במחירים אטרקטיביים במיוחד הנעים בין 800-1200 שקל".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות