אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
המיתון לא משפיע על מכירת כרטיסים ומנויים ב-MLS

המיתון לא משפיע על מכירת כרטיסים ומנויים ב-MLS

ראשי קבוצות ליגת הכדורגל של צפון אמריקה מדווחים על אחוז נאה של חידושי מנויים חודשיים לתחילת העונה

03.02.2009, 11:32 | סוכנויות הידיעות

מכירת מנויים וכרטיסים למשחקי ליגת הכדורגל של צפון אמריקה (MLS) לא מושפעת מהמשבר הכלכלי.

פחות מחודשיים לפתיחות העונה החדשה של ה-MLS מדווחים 10 מ-15 ראשי הקבוצות על עלייה במכירות מנויים ביחס לשנה שעברה. רק יוסטון דינמו הודיעה על קצב מכירות איטי יותר מהשנה שעברה. "אנחנו אופטימיים", אמר ג'ף פלאש, מנהל בקולורדו ראפידס.

די.סי יונייטד, שהתהדרה בשנה שעברה ב- 19,835 אוהדים במשחקים, מדווחת על כך ש-82% מהמנויים חידשו את המנוי, שזה קצב דומה לשנה שעברה.

"אנחנו מאמינים שגם אוהדים שלא יכולים להרשות לעצמם את הכרטיסים השנתיים יגיעו למשחקים", אמר סטיבן זאק, סגן נשיא די.סי יונייטד.

סיאטל סאונדרס, הקבוצה החדשה בליגה, מכרה יותר מ-18 אלף כרטיסים.

תגיות