אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רן גוראון נבחר לאיש השיווק של חודש ינואר צילום: עמית שעל

רן גוראון נבחר לאיש השיווק של חודש ינואר

סמנכ"ל השיווק של בזק ניהל את מהלך המיתוג מחדש של החברה שהחל בדצמבר 2007, במסגרתו התמקדה בזק בהרחבת השירותים בבית הלקוח

04.02.2009, 12:06 | מיטל זדה
רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק, נבחר לאיש השיווק של חודש ינואר ע"י איגוד השיווק הישראלי.

גוראון ניהל את מהלך המיתוג מחדש של בזק שהחל בדצמבר 2007, במסגרתו התמקדה החברה בהרחבת השירותים בבית הלקוח תחת הסיסמא "בזק – הכי טוב בבית".

גוראון אמר: "היום, שנה אחרי המהלך שלנו, גם המתחרים מתחילים להתעניין בשוק הרשתות הביתיות - כולם הבינו שזירת הבית הופכת לזירה נחשקת, ונכנסים אליה עוד ועוד שחקנים".

גוראון משמש כבר שלוש שנים כסמנכ"ל השיווק של בזק. לפני כן היה סמנכ"ל שיווק בחברת ברק 013, ולפני כן מנהל שיווק עסקי בחברת סלקום. 

תגיות