אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בלעדי: בקרוב - יובל המבולבל על אריזות מזון לילדים צילום: שאול גולן

בלעדי: בקרוב - יובל המבולבל על אריזות מזון לילדים

חברת נטו תשיק בשבועות הקרובים סדרת מוצרים קפואים לילדים עם כוכב הילדים יובל שם טוב. המוצרים יתחרו בטבעול, בזוגלובק, במאמא עוף ובמעדנות

09.02.2009, 08:28 | אורנה יפת

חברת נטו שבבעלות דודי עזרא נכנסת לקטגוריות חדשות של מוצרי מזון לילדים. ל"כלכליסט" נודע כי החברה עומדת להשיק סדרת מוצרים שתכלול בשלב הראשון פיצות קפואות, שניצל תירס וכוכבי תירס ושניצל עוף. בשלב מאוחר יותר עתידה החברה להרחיב את הסדרה עם מוצרים נוספים. המוצרים יושקו תחת מותג הילדים "יובל המבולבל". זו הפעם הראשונה שחברת מזון עושה שימוש בכוכב הילדים יובל שם טוב. נטו אישרה את הידיעה.

כיום משווקת החברה שניצלים תחת המותג טיבון ויל ופיצות במותג שלושת האופים. כעת, כאמור, היא מרחיבה את המוצרים לתחום הילדים כדי להתחרות בין היתר במוצרי טבעול וזוגלובק, במותג מאמא עוף של תנובה, וכן בחברת מעדנות המשווקת את המותג "פיצה מקפיצה".

לפי נתוני סטור נקסט ל־2008, היקף המכירות בשוק מוצרי השניצל הצמחי עומד על 130 מיליון שקל. היקף המכירות בשוק מוצרי הפיצות הקפואות מגיע ל־107 מיליון שקל, והיקף המכירות בשוק מוצרי שניצל עוף עומד על 130 מיליון שקל.

סדרת מוצרי יובל המבולבל תושק ברשתות השיווק ובחנויות בשבועות הקרובים. על אריזות המוצרים יוטבעו ערכים תזונתיים שונים, כגון תוספת ויטמינים ומינרלים וסיבים תזונתיים.

קבוצת נטו נוסדה ב־1940 והיא בבעלות איש העסקים דודי עזרא. החברה מייצרת ומשווקת מוצרי בשר ועופות תחת המותג טיבון ויל, מוצרי טונה ושימורים של ויליגר, מוצרי דגים תחת המותג דלידג, מוצרי מאפה קפואים תחת המותג שלושת האופים וכן ארוחות מוכנות במותג מג'יק. כמו כן עוסקת נטו בשיווק פירות וירקות טריים באמצעות חברת ביכורי שדה, וכן ביבוא ובשיווק של מוצרי מעדנייה, גבינות, ריבות וכן מוצרי המאפה של נביסקו.

תגיות