אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חברת הסטארט אפ אאוטבריין השלימה גיוס של 12 מיליון דולר צילום: רחל פפו

חברת הסטארט אפ אאוטבריין השלימה גיוס של 12 מיליון דולר

וזאת בהובלת קרן ההון סיכון כרמל ונצ'רס; החברה פיתחה מוצר להתאמה אישית של המלצות על בלוגים ותכנים באינטרנט

11.02.2009, 23:00 | מאיר אורבך
חברת הסטארט אפ אאוטבריין (Outbrain), שפיתחה מוצר להתאמה אישית של המלצות על בלוגים ותכנים באינטרנט, השלימה סבב גיוס של 12 מיליון דולר, בהובלת קרן ההון סיכון כרמל ונצ'רס. בסבב הגיוס השתתפו גם המשקיעים הקיימים באאוטבריין - חברת ההשקעות גלנרוק וקרנות ההון סיכון ג'מיני ולייטספיד ונצ'ר פרטנרס. משקיעים נוספים בסבב הגיוס הנוכחי הם זוהר גילון וחברת ההשקעות רודיום. בעקבות הגיוס מונה שלמה דוברת, שותף כללי וממייסדי כרמל ונצ'רס, לדירקטור באאוטבריין.

אאוטבריין מפתחת מוצר המאפשר להגיש לקוראים של בלוגים ואתרי תוכן המלצות על תכנים המעניינים אותם, וכן לדרג תכנים אלה. המוצר ניתן להתקנה בלחיצת כפתור אחת ברוב הפלטפורמות המשמשות את הבלוגים הגדולים – Blogger.com ,TypPad, WordPress.org, Drupal, FeedFlare ועוד – וניתן להטמעה בקלות בכל מערכות ניהול התוכן הגדולות. אלפי בלוגים ואתרי תוכן כבר משתמשים במוצר זה של אאוטבריין, בהם האתרים של "שיקגו טריביון", וונ'צרביט, ערוץ דיסקברי ו- Golf.comשל Sports illustrated, והוא משמש להעברת מיליוני המלצות על תכנים מדי יום.

אאוטבריין הוקמה בסוף 2006 על ידי ירון גלאי, ממייסדי חברת קוויגו, שנמכרה לפני כשנה ל-AOL תמורת כ-340 מיליון דולר, ועל ידי אורי להב, לשעבר מנהל צוותי מחקר ופיתוח ב-Shopping.com. החברה פועלת ממרכז מחקר ופיתוח בנתניה ומטה החברה ממוקם בניו יורק.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות