אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הבינלאומי מאחד את הבנקים בקבוצה תחת אותו מיתוג צילום: עמית שעל

הבינלאומי מאחד את הבנקים בקבוצה תחת אותו מיתוג

במסגרת המיתוג הקבוצתי של בנק אוצר החייל, מסד, יובנק, פאג"י והבינלאומי יאמצו כולם את צבעי הלוגו של הבינלאומי, הפונט והסמל המדגיש את שיוכם הקבוצתי

16.02.2009, 09:59 | רונית גודמן ואורנה יפת

לאחר שסיימה את מסע הרכישות שלה, יוצאת קבוצת הבנק הבינלאומי במהלך מיתוגי לכל החברות בקבוצה. המיתוג הקבוצתי הוא שלב בתהליך האסטרטגי ליצירת קבוצה בנקאית והוא כולל את חמשת הבנקים של הקבוצה: אוצר החייל, מסד, פאג"י יובנק והבינלאומי. המהלך השיווקי יכלול אימוץ הלוגו והצבעים של הבינלאומי, כך שמעתה יזוהו הבנקים השונים עם הקבוצה ולא באופן פרטני.

את המהלך הוביל משרד הפרסום של הבינלאומי גליקמן-נטלר-סמסונוב, אשר לאחרונה קיבל את הטיפול גם בתקציב הפרסום של בנק מסד.

כחלק מהליך המיתוג, יוחלפו בשבועות הקרובים השילוט בסניפי הבנקים בקבוצה, השינוי בסניפים צפוי להבצע בהדרגה, כחלק משיקולי יעילות כספיים של הבנק.

ההשקעה הכספית במהלך היא נמוכה יחסית, בין היתר כי בשלב זה לא צפוי קמפיין פרסום ללוות אותו.

מנכ"ל קבוצת הבנק הבינלאומי סמדר ברבר-צדיק ציינה: "השקת המיתוג הקבוצתי יוצרת מטריה מותגית אחידה לקבוצה, המאפשרת לנו לשמור על הייחודיות של כל בנק ובנק ובו בזמן להישען על הגודל, היציבות והחוסן הפיננסי של קבוצת הבינלאומי בכללותה. ההאחדה המיתוגית תחזק את הנראות של הקשר הקבוצתי בין הבנקים מה שיתרום הן ליעילות והן לעוצמה של קבוצה לה 175 סניפים ברחבי הארץ".

תגיות