אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תקציב הפרסום של קרוקר עבר לקראט מדיה 1

תקציב הפרסום של קרוקר עבר לקראט מדיה 1

התקציב טופל בשנתיים האחרונות במשרד הפרסום ענבר מרחב שקד. החברה תצא בקמפיין חדש הכולל גם לוגו חדש

16.02.2009, 16:11 | מיטל זדה
שינויים במערך התקשורת של מותג האופנה קרוקר: תקציב הפרסום של החברה עבר לחברת המדיה קראט מדיה 1 ותקציב יחסי הציבור עבר לא.מ.ן ויינר. עפ"י נתוני החברה תקציב הפרסום יעמוד על 4 מיליון שקל השנה.

תקציב הפרסום טופל בשנתיים האחרונות במשרד הפרסום ענבר מרחב שקד ולאחרונה עבר לחברת רכש המדיה העצמאית. ענבר מרחב שקד היו אלו שליהקו בשנה שעברה את כרמן אלקטרה להוביל את הקמפיין של המותג. עתה יוצאת החברה בקמפיין חדש שכולל גם לוגו חדש.

תגיות