אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מנכ"לית לוריאל ישראל: אין שינוי בהתנהגות הצרכנים למרות המיתון

מנכ"לית לוריאל ישראל: אין שינוי בהתנהגות הצרכנים למרות המיתון

לדברי נאווה רביד בהשקת מיזם משותף של לנקום וסופר פארם, המיתון לא גורם לצרכנים לעבור למותגים זולים יותר

17.02.2009, 13:24 | גלי ברגר

המיתון עדיין לא הצליח לפגוע במכירות מוצרי קוסמטיקה, כך עולה מדבריה של נאווה רביד, מנכ"לית לוריאל ישראל, שאמרה כי אין שינוי בהתנהגות הצרכנים ומעבר למותגים זולים יותר. לדברי יאיר עשהאל, משנה למנכ"ל סופרפארם, המכירות ברשת דווקא עלו לעומת התקופה המקבילה אשתקד. השניים אמרו את הדברים בהשקת חנות הפופ אפ של לנקום בקניון רמת אביב.

מדובר במיזם משותף של לנקום וסופר פארם - חנות המוקמת למשך שלושה ימים בלבד בקניונים כדי לתת חוויית אופנה הכוללת אבחון העור, ייעוץ ואיפור על ידי מאפרים שהגיעו מהחברה בחו"ל וסטייליסטית המייעצת בנושא אופנה. המהלך השיווקי יימשך שניים עשר יום ויתקיים גם בקירון ובקניון הזהב בראשון לציון.

על גבי החנות שנקראת beauty touch by LANCOM לא ניתן למצוא אזכור לשותפות עם סופר פארם, אך בתוך סניפי הרשת ישנה פעילות שיווקית מיוחדת של המותג לנקום. בנוסף, הקופה בחנות הזמנית שייכת לסופרפארם והיא אשר רושמת את ההכנסות, העשויות לדברי גורמים ברשת להגיע גם ל-70 אלף שקל ביום

אחת הבעיות איתן מתמודדים מותגי קוסמטיקת היוקרה היא המבצעים האגרסיביים של הרשתות השונות - סופר פארם, ניו פארם והמשביר ואפריל. לשאלה האם רביד מבחינה בהחרפה במלחמת המחירים או חוששת מכזו השיבה: "לאן עוד כבר אפשר לקחת את המבצעים".

תגיות