אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מיתון ותכנון לקוי: הבחירות עברו, שלטי החוצות עדיין מציגים את הפוליטיקאים צילום: עמית שעל

מיתון ותכנון לקוי: הבחירות עברו, שלטי החוצות עדיין מציגים את הפוליטיקאים

למרות שחלפו 8 ימים מהבחירות, שלטי החוצות עדיין לא התחלפו. "בחודשים האחרונים נהננו מביקושים גבוהים בשל הבחירות, אבל לאחריהן גם ענף השילוט נחשף למצב הכללי במשק", אומר סמנכ"ל השיווק של חברת רפיד

18.02.2009, 21:56 | מיטל זדה

המיתון שפוגע בפרסום: שמונה ימים אחרי הבחירות, שלטי החוצות ברחבי הארץ עדיין תפוסים על ידי מודעות הבחירות של המפלגות השונות.

גולן גבאי, סמנכ"ל השיווק של חברת חוצות זהב, אחת מחברות השילוט בישראל, אמר ששלטי הבחירות אצלו תוכננו לרדת ב-11.2 לטובת קמפיין חדש של בנק מזרחי-טפחות, אך עיכוב שנוצר בעלייתו של קמפיין זה, הביא את שלטי הבחירות להמשיך ולהתנוסס שבוע נוסף בצידי הדרכים. חוצות זהב היא בעלת פריסה של 600 שלטי בילבורדס, כאשר כ-300 שלטים נשארו עדיין מתקופת הבחירות זאת עד הלילה (ד'), אז יחלו להחליף בחברה את כל השילוט.

לפי הערכות, חברת חוצות זהב תספוג הפסד של כ-200 אלף שקל על שבוע שבו 300 שלטים לא עלו בקמפיין חדש.

מנכ"ל חברת רכש מדיה, העוסקת ברכישת שטחי פרסום עבור כמה מהלקוחות הגדולים במשק, מסביר כי העובדה שגם לאחר שבוע עדיין יש שלטים פוליטיים באוויר נובעת מחוסר תכנון של החברות. "חברות שילוט החוצות לא נערכו ליום שאחרי, לאחר שהם היו כל כך שבעים מהביקושים בגלל הבחירות". עם זאת לדבריו, כבר בשבוע הבא צפויים לעלות כמה קמפיינים על שלטי החוצות אשר יתפסו מספר רב של בילבורדס.

בחברת שילוט גדולה אחרת, רפיד, התחילו אתמול להחליף את שלטי החוצות ולהערכתם כבר בתחילת השבוע כל 1,200 הבילבורדס שלהם יציגו קמפיינים חדשים. לדברי יוגב תלמי, סמנכ"ל השיווק של רפיד, נכון ליום ד' 65% משלטי החוצות של החברה עדיין הציגו את המועמדים לראשות הממשלה. עם זאת הוא מסביר כי הנפילה המסויימת בביקושים, שמביאה לכך שהקמפיינים הישנים עדיין באוויר, היא גם תוצאה של המצב הכלכלי שמשפיע על ענף הפרסום: "בחודשים האחרונים נהננו מביקושים גבוהים בשל הבחירות. אבל התמונה הכללית משקרת, שכן לאחר תום הבחירות, גם ענף השילוט נחשף למצב הכללי במשק". 

תגיות