אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ירידה קלה בנתח השוק של גוגל בתחום החיפוש צילום מסך: yahoo.com

ירידה קלה בנתח השוק של גוגל בתחום החיפוש

במהלך חודש ינואר, רשמו יאהו, מיקרוסופט ו-AOL עליה קלה בנתח השוק שלהן בתחום החיפוש, בעוד גוגל איבדה כחצי אחוז

19.02.2009, 16:04 | יוסי גורביץ
נתח השוק של גוגל בתחום החיפוש בארה"ב רשם ירידה קלה בחודש ינואר 2009, והוא עומד כעת על 63%. בחודש דצמבר החזיקה גוגל ב-63.5% מהתחום. כך עולה מנתוני ComScore ששוחררו אמש (ד'). סך הכל בוצעו בינואר כ-13.5 מיליארדי חיפושים – עלייה של 7% לעומת דצמבר 2008 – וכ-8.5 מהם בוצעו באמצעות גוגל.

לעומת זאת, רשמו יאהו, מיקרוסופט ו-AOL עליות קלות בנתח השוק שלהן. יאהו החזיקה בינואר ב-21% מתחום החיפוש בארה"ב לעומת 20.5% בדצמבר, מיקרוסופט החזיקה ב-8.5% לעומת 8.3% בהתאמה, ו-AOL ב-3.9% לעומת 3.8%, בהתאמה.

יצוין ששליטתה של גוגל בשוק הפרסום בחיפוש גבוהה מעט יותר, וברבעון האחרון של 2008 החזיקה בנתח שוק של כ-65%. הבלוג Silicon Alley Insider ניתח את נתוני קומסקור ומצא שנתח השוק של יאהו עולה בעקביות מזה חמישה חודשים, אם כי היה בשיאו –22.4% - בדצמבר 2007. 
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות